Bölüm 11

190 28 3
                                    


Mantıksal kaos


Shen Siwei gözlerini açtı ve tanımadığı tavana boş boş baktı. Bir görevde olduğunu hatırlaması üç saniye kadar sürdü.

Gevşemiş sinirleri aniden gerildi ve Shen Siwei dikkatle koltuktan kalktı, ancak görevdeki hedefinin yemek masasında oturup kahvaltının tadını çıkardığını gördü.

"Gerçekten de büyük bir kalbin var," dedi Klet. "Benim evimde bile bu kadar rahat uyuyabiliyorsun."

Shen Siwei de bunu tuhaf bulmuştu. Nasıl olmuştu da birdenbire bu kadar uykusu gelmişti?

Düşündükten sonra, bunun tek açıklamasının kriyostasın artçı etkileri olduğu anlaşıldı.

klet önündeki tabağa çatalıyla vurdu ve "Yiyecek mi yoksa besin takviyesi mi?" diye sordu.

Yiyeceklerin tadı besin takviyelerinden daha iyiydi, ancak besin içeriği daha yüksek olmayabilirdi. Üstelik etin pahalı fiyatı ve ekolojiyi koruma sloganının uzun yıllardır atılıyor olması nedeniyle, gerekmedikçe ikincisini seçmek en iyisiydi.

-Shen Siwei bunun tüm vatandaşlar arasında bir seçim olduğunu düşündü.

Ancak, klet'in önünde iki veya üç kişiye yetecek kadar büyük bir tabak haşlanmış sığır eti vardı. Shen Siwei kaşlarını çatmaktan kendini alamadı. Gelecekte yine bir enerji krizi yaşanırsa, bu haydut liderin kesinlikle buna bir katkısı olacaktı.

"Besin takviyesi, teşekkürler."

"Buzdolabında biraz var, buyurun."

Klet'in sözlüğünde "misafirperverlik" diye bir ifade yokmuş gibi görünüyordu.

Shen Siwei ancak yarım bir ev sahibi gibi davranabildi ve poşetlenmiş besin takviyesini mikrodalgada ısıttı. Sonra dolaptan temiz bir kase ve kaşık buldu.

Aslında soğutulmuş besin takviyesi doğrudan tüketilebilirdi ama Shen Siwei uzun yıllar donmuş halde kaldıktan sonra sıcak hissi tercih etti.

Kaseyi taşıyan Shen Siwei, klet'in karşısına oturdu ve yüzündeki oksijen maskesini çıkardı.

"Otantik" hava aniden burun deliklerine doldu ve bakışları ister istemez klet'in önündeki tabağa düştü.

-Neden bu kadar güzel kokuyor?

Uzun yıllardır doğru dürüst bir yemek yememiş olan Shen Siwei'nin canı özel bir şey çekmiyordu. Ama şimdi durum sanki klet bir ziyafetin tadını çıkarırken o sade ekmek yiyor gibiydi ve kendini kontrol etmesini zorlaştırıyordu.

"Biraz ister misin?" klet, Shen Siwei'nin bakışlarını fark etti.

"Hayır." Shen Siwei bakışlarını kayıtsızca geri çekti ve lapa kıvamındaki besin takviyesinden bir kaşık dolusu ağzına attı. Tavuk aromalıydı ve çok da kötü değildi.

"Sen de gökyüzünde besin takviyesi yiyor musun?" diye sordu Klet.

"Gökyüzü" derken doğal olarak Yaşam Ağacı'nın en üst seviyesini kastediyordu.

Dürüst olmak gerekirse, Shen Siwei hiç en üst seviyede yemek yememişti ama ekolojiyi korumayı savunan Marg halkı kesinlikle örnek teşkil ederdi.

"Elbette," Shen Siwei klet'in üst düzey hakkında soru sormaya devam etmesini istemedi, bu yüzden konuyu değiştirdi. "Ne zaman müzakere etmeliyiz?"

Yemeğini çiğneyen Klet, Shen Siwei'nin sorusuna hemen cevap vermedi.

Bir süre sonra yemeğini yavaşça yuttu ve ardından, "Bunu şimdi yapabiliriz" dedi.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin