Bölüm 18

181 25 6
                                    


Shen'in anılarında.........

" Yüzbaşı," Laizhe silahını sildi ve Shen Siwei'ye seslendi, "Sara'nın şarkılarını duydunuz mu?"

Shen Siwei'nin bakışları uzay aracının penceresinde kaldı. "Evet, duydum."

Açık konuşmak gerekirse, onları sadece duymamıştı. Görevi aldıktan sonra Shen Siwei hedefini anlamak için rastgele birkaç şarkı dinlemişti.

Sara'nın sesi tıpkı pencerenin dışındaki kavurucu güneş ışığı gibi tutkuluydu ve karanlık alt katları tüm gücüyle aydınlatıyordu.

"Eğer mümkünse, bunu benim için imzalamasını gerçekten istiyorum." Laizhe taktik yeleğinden kırmızı kapaklı bir albüm çıkardı. "Ama muhtemelen benim için imzalamak istemeyecektir."

Klet'lerin evinde, ......

Shen Siwei bir düğmesi kopmuş bordo ipek bir pijama giydi.

Evde başka kimse olmadığından, yırtık pırtık pijama giymenin bir önemi yoktu.

Shen Siwei yatakta uyanık yatarken Moran'ın iletişim numarasını çevirdi.

"Durum nasıl?" Moran'ın sesi geldi.

Shen Siwei düz bir tonda, "Klet ve Barn'ın anlaşmazlık içinde olduğunu öğrendim," diyerek görünüşte değersiz bir bilgi verdi. "Mülteciler kendi içlerinde birleşmiş değiller, bu yüzden belki doğrudan bir karşı saldırı başlatabiliriz."

Moran'ın yanıtı beklendiği gibiydi: "Hayır, yapamayız." "Daha ileri bir adım atmadan önce elektrik santralindeki durumu iyice araştırmalıyız."

Shen Siwei, "O halde soruşturmaya ben devam edeceğim," dedi.

"Güzel," dedi Moran'ın sesi yumuşayarak. "Umarım yakında dönersin. Seni özledim."

"Evet," Shen Siwei vücudunda oluşan tüylere katlandı ve her zamanki gibi davrandı.

Raporu verdikten sonra saç ve göz rengini yeniden kazanarak sarı saçlara ve mavi gözlere geri döndü.

Shen Siwei karanlıkta uzanmış, tavana bakıyor ve görevi yerine getirip getirmemeyi düşünüyordu.

Moran tarafından kandırıldığı için doğal olarak bir öfke dalgası hissetti ama kişisel olarak Hayat Ağacı'nda kaos görmek istemiyordu. Güç istasyonunu araştırmak Hayat Ağacı'nda istikrarı yeniden sağlamak için çok önemliydi.

Buna ek olarak, başka bir neden daha vardı. Shen Siwei şu anda Moran'ın kontrolünden kaçamıyordu.

Uzun uzun düşündükten sonra, olduğu yerde kalmanın tek seçenek olduğu anlaşıldı.

Birden Laizhe'nin yakışıklı yüzü zihninde belirdi ve Shen Siwei'nin kalbi bir pişmanlık duygusuyla çarptı.

Önceleri, yirmi yıl önceki olayların çok gerilerde kaldığını ve artık kendisini etkileyemeyeceğini düşünürdü. Ancak anıları yavaş yavaş yeniden canlandıkça, küçük ayrıntılar yeniden renk kazanarak içindeki insani duyguları uyandırdı.

O alçak Laizhe, Sara'nın imzasını bile alamamıştı.

Bunu düşününce kendini biraz huzursuz hissetti.

Bir dakika, kırmızı kaplı albüm mü?

Shen Siwei'nin aklına bir fikir geldi ve hızla dönüp yataktan kalktı. Oturma odasındaki küçük gece lambasını yaktı ve aramak için CD rafına gitti.

Bir yığın çizgi filmin arasında birkaç film ve albüm olduğunu hatırladı. Bu CD'ler sade ve işaretsizdi ve Shen Siwei o zamanlar bunlara pek dikkat etmemişti. Ama şimdi, geriye dönüp baktığında...

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin