Bölüm 66

136 26 1
                                    


Evlenmek


Shen Siwei rüyasından Klet'in kollarında uyandığında, veda töreni için villanın dışındaki çimenlik alana çoktan yerleştirilmişti.

Dev bir holografik projeksiyon Miller'ın hayatından sahneler göstererek, sanki Miller hiç ayrılmamış, hâlâ orada insanlarla birlikteymiş gibi gerçekçi bir etki yaratıyordu.

Projeksiyonun etrafında daire şeklinde beyaz çiçekler vardı ve insanlar sürekli ellerinde çiçeklerle yaklaşarak Miller'ın görüntüsüne karşı taziyelerini ifade ediyorlardı.

"Dışarı çıkıp bir göz atmak ister misin?" diye sordu Shen Siwei.

O anda klet tavandan tabana pencerenin yanında durmuş, dalgın dalgın dışarıya bakıyordu. Shen Siwei'nin konuştuğunu duyunca bakışlarını geri çekti ve dalgın bir şekilde monoton bir ses tonuyla "Hm?" diye cevap verdi.

"Cenazeye katılmak için," dedi Shen Siwei.

"Hayır, resmi kıyafetlerim yok," diyen Klet yatağın yanına döndü, tek dizinin üzerine çöktü ve Shen Siwei'ye bir sabah öpücüğü vermek için eğildi.

Gömlek giymiyordu ve iyi tanımlanmış göğüs ve karın kasları hareket ettikçe güçlü hatlar ortaya çıkarıyor, oldukça çekici görünüyordu.

Shen Siwei yan yatıp çenesinden destek alarak, "Madem gitmek istiyorsun, resmi kıyafet kolayca ayarlanabilir," dedi.

"Sence gitmeli miyim?" diye sordu Klet.

"Sen git," dedi Shen Siwei yataktan kalkarak, "ben sana eşlik edeceğim."

Shen Siwei, Rita'dan iki takım siyah resmi kıyafet istemişti. Kıyafetler özel dikim olmasa da, Shen Siwei ve klet standart ölçülere sahip oldukları için üzerlerine tam oturmuştu.

İkisi arasındaki tek fark Shen Siwei'nin kaslarının o kadar belirgin olmamasıydı. Soyunduğunda kaslı ama giyindiğinde zayıf görünen biri olarak tanımlanabilirdi. Öte yandan, klet resmi kıyafeti giydiğinde kibar ve centilmen görünmüyordu; bunun yerine, takım elbise giymiş bir haydut havası veriyordu.

"Takım elbise giymek sana yakışmıyor," diyen Shen Siwei, Klet'in kravatını bağlamayı bitirdikten sonra dönüp kendi kravatını bağlamaya başladı.

Klet'in aynada hareketsizce kendisine baktığını gören Shen Siwei şaşkınlığını gizleyemedi. Onun bakışlarına karşılık vererek, "Sorun nedir?" diye sordu.

"Biliyor musun," dedi Klet, Shen Siwei'nin arkasından yaklaşıp vücudunu eğerek beline sarıldı ve çenesini ona dayadı, "evlendiğimizde biz de böyle mi giyineceğiz?"

Evlenmek mi? Shen Siwei ifadesini değiştirmeden bir kaşını kaldırdı. Bu veledin gerçekten de çok geniş kapsamlı düşünceleri vardı.

"Bir düğün için neden siyah giyesin ki?" Klet'in kucağından kurtuldu ve yatak odasının kapısına doğru yürüdü. "Ve seninle evlenmeyi kabul etmedim."

Saygılarını sunmak için pek çok insan geldi ve her biri holografik projeksiyonun önünde sadece birkaç saniye geçirebildi. klet doğal olarak çiçek sunmak için öne çıkmadı; sadece çimenlerin kenarında durdu ve sanki düşünceli bir halde kaybolmuş gibi hiçbir ifade takınmadan havadaki projeksiyona baktı.

Shen Siwei, klet'in duygularını çözmesi için kendine ait bir alana ihtiyacı olduğunu biliyordu, bu yüzden hiçbir şey söylemedi ve sessizce klet'in yanında kaldı. Ancak kısa bir süre sonra, siyah pelerinli bir elbise ve siyah tüllü bir şapka giyen Rita yanına geldi.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin