Kedi ve fare oyunu
Hafızasındaki görüntüler yavaş yavaş netleşmeye başladı.
Shen Siwei başını çevirdi ve gözünün ucuyla istemeden de olsa yanındaki adamın belini gördü ve başını çevirip elindeki bardağı dudaklarını kapatmak için kullanarak "Silahı sakla" diye fısıldadı.
Yanındaki adam arkasına uzandı ve ceketinin eteklerini aşağı çekti, aynı zamanda bardağını dudaklarını örtmek için kullanarak "Tüh" dedi.
Shen Siwei buna çoktan alışmıştı. "Her seferinde dikkatsiz."
İster düzgün takılmamış bir yaka, ister ters giyilmiş bir kıyafet olsun, Shen Siwei onu sayısız kez eleştirmişti ama adam yine de dinlememişti.
Adam hiçbir düşünme belirtisi göstermeden gülümsedi. "Teşekkür ederim, Yüzbaşı."
Oynatma aniden durdu ve Shen Siwei bar tezgahına yaslanarak başparmağı ve işaret parmağıyla zonklayan şakağına masaj yapmaya başladı.
Sanki tanıdık ama yabancı bir film izliyormuş ve başrol oyuncusu da kendisiymiş gibi hissetti, bu da kendisini gerçekten çelişkili hissetmesine neden oldu.
"İyi misin?" Lao Shuihu Shen Siwei'de bir sorun olduğunu fark etmiş olmalı ki sesini yükseltti. Sesi yükseldi ve Shen Siwei'yi kaotik yansımadan çekip çıkardı.
Aynı uzun masa anılarında da belirdi. Anılar ve gerçeklik üst üste bindiği için Shen Siwei'nin aynı sahneyi hatırlaması şaşırtıcı değildi.
"Ben iyiyim." Shen Siwei kolunu indirdi ve sahnede şarkı söyleyen kızı izlemeye devam etti.
Aklında kalan son kişi, baş belası küçük adam Leizhe'ydi.
Shen Siwei tam bunları hatırlarken, telefonuna aniden Moran'dan bir mesaj geldi.
[Moran: başka yararlı bilgi var mı?]
Shen Siwei ekrandaki "Moran" ismine baktı ve anıları tekrar canlandı, zihninde oynamaya başladı.
Arka plandaki ses bar sahibinin ve diğer müşterilerin sohbet sesleriyle doluydu.
Leizhe küçük bir bardakla oynadı ve Shen Siwei'yle sohbet etti: "Yüzbaşı Moran uzun zamandır göreve çıkmadı, gerçekten iyi mi?"
Shen Siwei şiş ızgara yapan şefe baktı ve sakince, "Sadece emirlere itaat et, çok fazla yorum yapma" dedi.
Kendini gerçeğe döndürmek için başını salladı, hatırlamak için biraz zaman ayırdı ve gizli parçalar yavaş yavaş ortaya çıkarak tam bir mantık zincirini bir araya getirdi.
-Hatırladığı kadarıyla Shen Siwei alternatif bir plan önermişti ama Moran bunun yeterince düşünülmediğini düşünerek Sara'nın evinin yakınlarında nöbet tutmaları için birçok ekip üyesi ayarlamıştı. Leizhe ise Shen Siwei'nin planının daha etkili olduğunu düşünerek Moran'ın talimatlarından memnun olmadığını ifade etti
Sadece şarkı söyleyen bir kız bulmaktı, peki Moran bu göreve neden bu kadar önem veriyordu?
Önemli ayrıntılar hâlâ eksikti ve Shen Siwei ne kadar uğraşırsa uğraşsın görevin ayrıntılarını hatırlayamıyordu.
Beyni bir kez daha aşırı yüklenmişti ve o anda telefonundan bir mesaj daha geldi.
[Moran: Shen?]
Shen Siwei düşüncelerini geçici olarak bir kenara bıraktı ve Moran'ın mesajını yanıtladı.
[Shen Siwei: Devam ediyor]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...