Bölüm 74

124 21 0
                                    


Hava aydınlanıyor.


Mışıl mışıl uyuyordu.

Bir yerlerde oynayan bir çizgi filmin sesi duyuluyordu, Klet'in sevdiği Sünger Bob Kare Pantolon'du. Yanındaki biri sürekli nefes alıyordu ve havadan gelen sıcaklığı hissedebiliyordu.

Shen Siwei gözlerini ovuşturdu ve uykulu bir şekilde uyandığında kendini beyaz bir bornoz giymiş ve Klet'in omzuna yaslanmış halde buldu.

Anılarındaki tanıdık sahneler aniden gözlerinin önünde canlandı ve her ayrıntı inanılmaz derecede gerçek göründü.

"Uykuya mı daldım?" Shen Siwei şaşkınlık içinde sordu.

Sadece bir saniye önce derin denize daldığını hatırlıyordu, peki nasıl olmuştu da birdenbire kendini Klet'in dairesinde bulmuştu? Eğer doğru hatırlıyorsa, bu dairenin çoktan yıkılmış olması gerekirdi.

"Evet," Klet Shen Siwei'ye gelişigüzel bir bakış attıktan sonra bakışlarını tekrar televizyona çevirdi. "Yorulduysan yatağına git."

Tıpkı anılarında olduğu gibi Klet gömleksizdi çünkü Shen Siwei'ye dövmesini göstermişti.

Sanki zaman beş yıl önce Shen Siwei ve Klet'in self-servis hamamda tanıştıkları ve Klet'in onu eve taşıdığı o geceye geri dönmüştü.

Geçmişte gelecek anılarla zaman içinde dolaşmak oldukça ilginç bir şeydi.

Shen Siwei dizlerine sarıldı, başını eğdi ve Klet'in göğsüne baktı. "Kurtarıcını neden bir goril olarak dövme yaptırdın?"

Klet şaşkınlıkla Shen Siwei'ye baktı, "kurtarıcı" teriminin nereden geldiğini açıkça anlamamıştı.

Çünkü o sırada Shen Siwei'ye kurtarıcısının hikâyesini henüz anlatmamıştı.

"Sence gorile benziyor muyum?" Shen Siwei tekrar sordu.

"Sen neden bahsediyorsun?" Klet kaşlarını çattı ve sordu.

"Diyorum ki," Shen Siwei Klet'in merakını uyandırmak için kasıtlı olarak durakladı, "Ben senin kurtarıcınım, seni küçük velet."

Klet'in gözleri, "Şimdi ne oyun oynuyorsun?" der gibi tetikteydi.

Bu tepkiyi gören Shen Siwei kahkaha atmaktan kendini alamadı. Kollarını yavaşça gerdi, kanepedeki Klet'in üzerine atladı ve ardından Klet'in bacağındaki deri kılıftan paslanmaz çelik bir hançer almak için arkasına yaslandı. "Al, bu hançeri sana veriyorum." dedi.

"Nereden biliyorsun...?" Klet şüpheyle sordu.

"Sana söyledim," dedi Shen Siwei çenesini Klet'in sağlam göğsüne dayarken şakacı bir şekilde gözlerini kırpıştırarak, "kocam."

Çenesini sağlam göğsüne dayadığında, hızlanan kalp atışlarını net bir şekilde hissedebiliyordu. Klet boş gözlerle Shen Siwei'ye baktı ve tepki vermesi iki saniyesini aldı. Kaşlarını çattı ve "Neyin var senin?" diye sordu.

"Sana kocam denmesinden memnun değil misin?" Shen Siwei'nin dudakları hafif bir gülümsemeyle kıvrıldı. Gelecekteki Klet olsaydı, muhtemelen şimdiye kadar ona saldırmış olurdu, değil mi?

Ama öte yandan, 'geçmişteki' Klet'in performansı inanılmazdı. Güzellik karşısında bile sakinliğini korudu.

"Yani müzakere adına sırf beni baştan çıkarmak için mi geldin?" Klet'in ses tonu sabırsızdı.

"Ne demek 'sırf'?" Shen Siwei bir kaşını kaldırdı.

Yani Klet'in her zaman görevinin baştan çıkarma taktikleri kullanmak olduğunu düşündüğü ortaya mı çıkmıştı?

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin