Bölüm 36

167 29 3
                                    


Kaçmandan korkuyorum


Doğrusunu söylemek gerekirse, Shen Siwei'nin derisi sentetik deri değil, kendi derisiydi.

Dr. Chen'e modifikasyon sürecini sormuştu ve deneyin ilk aşamalarında, mükemmel kasları şekillendirmek için derisinin tamamen çıkarıldığı söylenmişti. Dr. Chen kendi deri hücrelerini kullanmış ve bunları yeni bir tür polimer malzemeyle birleştirerek son derece dirençli, modifiye edilmiş bir hücre versiyonu geliştirmişti.

Modifiye edilmiş hücreler herhangi bir reddetme reaksiyonu olmadan vücuduna yeniden entegre edildi. Bu nedenle, bir süre büyüdükten sonra Shen Siwei zarar görmez yeni derisine kavuştu.

Yeni deri, görünüm ve dokunma açısından sıradan bir insanınkinden ayırt edilemezdi, kafa derisi ve kaşları dışında vücudunda başka büyük kıl folikülü yoktu. Sonuç olarak, Shen Siwei'nin çenesinde, koltuk altlarında ve bazı bölgelerinde artık kıl çıkmıyordu.

Shen Siwei "Nereden biliyorsun?" diye sordu.

"Birlikte kaplıcalara gitmiştik," dedi Klet, "ve sen sık sık benim önümde soyunurdun."

Klet'in tavrı, yalan söyleyen birinin aksine sakindi.

Shen Siwei biraz kafasının karıştığını hissetmekten kendini alamadı. Kaplıcalarda hissettiği deja vu duygusunun gerçekten Klet'le ilgili olduğu doğru olabilir miydi?

Shen Siwei'nin tepkisizliğini gören Klet devam etti: "Bana inanmıyor musun? Kendin gör."

Bunu söyledikten sonra sağ avucunu açarak minyatür bir bilgisayarı harekete geçirdi ve havada güvenlik kamerası görüntülerini yansıttı.

Görüntülerde bornoz giymiş sarışın bir figür vardı. Sanki önemli bir karar veriyormuş gibi odada bir ileri bir geri volta atıyordu. Kısa bir süre sonra, aniden bornozunu çıkararak çıplak vücudunu ortaya çıkardı.

Klet duraklatma düğmesine bastı ve "gördün mü?" diye sordu.

Shen Siwei boş gözlerle görüntüdeki kişiye baktı; tanıdık yüz hatları ve tanıdık bir vücudu vardı, gerçekten de kendisiyle aynıydı.

Kendini gerçekten tuhaf hissetti. Shen Siwei görüntülerdeki kişinin kendisi olmadığından emin olsa da, çıplak görsel ikizine bakarken utanç duymaktan kendini alamadı.

"Birinin kıyafet değiştirmesini dikizlemeye nasıl cüret edersin?" diye kaşlarını çatarak sordu.

"O başkası değil, sensin."

"Yani, eğer o bensem, açıkça dikizleyebiliyor musun?"

"Evet," dedi Klet, "evimden gözetleniyor."

Shen Siwei konuşmayı takip edemedi, "Peki ben nasıl senin evinde olabilirim?"

"Beş yıl önce bir görev için gelmiştin. Hatırlamıyor musun?" Klet'in sert sesine uymayan bir sabır vardı, "Vaktin varsa yavaş yavaş anlatabilirim."

Shen Siwei, "Zamanım yok," dedi.

Klet ordunun en çok aranan suçlusuydu ve Shen Siwei onunla tanıştıktan sonra yarım saatten kısa bir süre içinde ona tam olarak güvenemezdi.

Dahası, Shen Siwei'nin hâlâ Amor'u bulma görevi vardı ve Klet ile kaybedecek zamanı yoktu.

Elektronik haritayı açtı ve Amor'un günlüğünde belirtilen yere baktı. Buz tarlalarının derinliklerindeydi ve bu gece karanlık çökmeden ulaşılamazdı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin