Otel koridoru ses emici kalın halılarla kaplıydı ve üzerinde çıplak ayakla yürümek rahat hissettiriyordu.
Lobinin zemini pürüzsüz mermerdi, dokunulduğunda serindi ve patlamadan sonra vücudu mükemmel bir şekilde rahatlatıyordu.
Ana girişin dışındaki zemin temiz ve düzenliydi, pürüzlü asfalt bile üzerinde yürümek için iyi hissettiriyordu.
Ancak araçları birkaç virajdan sonra kirli ve kaotik bir sokağa geldiğinde Shen Siwei yolcu kapısını açtı, yerdeki yarısı yenmiş hamburgere baktı ve sessizliğe gömüldü.
Klet arabanın kapısını çarparak kapattı ve Shen Siwei'ye aldırmadan daireye doğru yürüdü. Muhtemelen arkasında hiçbir hareket duymayınca durdu ve Shen Siwei'ye dönerek, "Seni taşımamı ister misin?" diye sordu.
Elbette Shen Siwei'nin buna ihtiyacı yoktu.
Çıplak ayakla yere bastı ve rahatça, "Burada hiç yapay zekâlı hademe yok mu?" diye sordu.
"Uzun zaman önce kırıldılar," dedi Klet ve aniden koridorda sırt çantası taşıyan küçük bir çocuk belirdi.
Klet'i gören küçük çocuk hemen yanına koştu ve onu selamladı, "Klet!"
Klet çocuğun başını okşadı ve çenesiyle yol kenarındaki yarısı yenmiş hamburgeri işaret etti, "Şu çöpü topla."
"Tamam!" Knock başını salladı ve sırt çantasından bir çöp torbası çıkardı. Sonra yan taraftaki Shen Siwei'ye baktı ve gözlerini kırpıştırarak, "Kim bu yakışıklı kardeş?" diye sordu.
Klet, Shen Siwei'ye şöyle bir baktı ve kayıtsızca, "Haberleri izlemedin mi?" dedi.
Ses tonu bir çocukla konuşuyormuş gibi değildi. Kaba ve derin sesi biraz sabırdan yoksundu, belli ki Knock'a küçük bir dostmuş gibi davranıyordu.
"O bir müzakereci!" Knock'un yeşil gözleri birden parladı. "İlk defa bir Marg insanı görüyorum!"
Klet "Normal Marg insanları ondan daha uzun." diye hatırlattı.
Shen Siwei: "..."
"Müzakereci" Knock'un gözleri parladı. "Sizinle tokalaşabilir miyim?"
Daha önce, Shen Siwei merkez tren istasyonundan çıktığında, yolun her iki tarafında da elini sıkmak isteyen halktan kişiler vardı. O zaman hepsini görmezden geldi. Ancak şimdi, sevimli küçük çocukla yüz yüze geldiğinde, sol eliyle pelerininin kenarını kavradı ve sağ kolunu ihtiyatlı bir şekilde uzattı, "Elbette."
Knock heyecanla Shen Siwei'nin elini sıktı ve birden yüzünde bir şaşkınlık ifadesi belirdi. Shen Siwei'nin açıkta kalan koluna ve çıplak ayaklarına baktı ve garip bir ses tonuyla Klet'e "Neden kıyafet giymiyor ağabey?" diye sordu.
"Çabuk git çöpleri topla." Klet büyük eliyle Knock'un başını bastırdı ve bakışlarını yarısı yenmiş hamburgere çevirdi. "Yetişkin meseleleri seni ilgilendirmez."
"Öf." Knock memnuniyetsizce suratını astı ama itaatkâr bir şekilde sokağa çıktı.
Shen Siwei'nin bakışları Knock'ta kaldı.
Küçük çocuğun yoldaki çöpleri tek tek topladığını, ardından çöpleri yakındaki bir çöp kutusuna attığını, karıştırdığını, bazı elektronik parçalar bulup büyük sırt çantasına koyduğunu gördü.
"O bir yetim," diyen Klet'in sesi Shen Siwei'nin dikkatini geri getirdi. "Hurda toplayarak geçimini sağlıyor ve bir yandan da çöpleri temizlemeye yardım ediyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...