Onun kahramanı
Öğleden sonra saat üçte, batı bölgesinde güneş ışığı tam kıvamındaydı.
Büyük fabrikanın içinde, insansız nakliye makineleri binalar arasında mekik dokuyarak mal taşırken montaj hattının sesi yankılanıyordu.
Hiçbir nakliye makinesinin geçmediği geniş bir boş alanda, modifiye edilmiş birkaç yarış arabası eteklerde toplanmıştı ve iki adam boş alanın ortasında bir şeyler tartışıyordu.
Adamlardan biri siyah dar kısa kollu bir gömlek giyiyordu, yakışıklı ve kararlı bir yüzü vardı ve ordunun arananlar listesinde en çok aranan bir numaralı suçluydu.
Diğer adam askeri yeşil bir beyzbol şapkası takıyordu, yüzü net bir şekilde görünmüyordu ama o da ordunun arananlar listesindeydi, yeni iki numaraydı.
- Daha doğrusu, sözde yeni basılmış olan, listeye on dakika önce girmişti.
Ekrandaki artı işareti iki adamı hedef aldı ve kulaklık takan operatör başparmağını fırlatma düğmesine bastı: "Hedef tespit edildi, ateş izni istiyorum."
Kulaklıktan "İzin verildi" cevabı geldi.
Bir sonraki saniye, insansız savaş uçağının altından küçük bir füze ateşlendi ve hızla boş alanın ortasındaki iki adama doğru uçtu.
"Enerji istasyonunun artık üst kontrolün elinde olmadığından nasıl emin olabilirsiniz?"
"Sadece enerji istasyonunu ele geçirmeniz gerekiyor, gerisi..."
Konuşmalarının ortasında aniden gökyüzünü delen bir ses duyuldu. Sanayi bölgesinde nadiren insan bulunduğu ve fabrikanın faaliyetleri çok gürültülü olmadığı için bu tür bir ses özellikle deliciydi.
İki adam hemen yukarı baktı ve bir füzenin doğrudan yere doğru uçtuğunu gördü. İki saniyeden kısa bir süre içinde patlamak üzereydi.
Klet tereddüt etmeden hızla boş alanın ortasından uzaklaştı.
Leizhe nefesinin altından küfretti ve yüzüne bir maske takarak dış mahallelere doğru koşmaya başladı. Ancak daha fazla koşamadan füze arkasında patladı ve şok dalgası onu anında fabrikanın dış duvarına fırlattı.
Neyse ki füze doğrudan ona isabet etmemişti ve darbeye dayanabildi.
Duvardan indi, kulaklarındaki rahatsızlığı hafifletmek için başını salladı ve boş alanın diğer tarafına koşan Klet'e yüksek sesle "hedef sen misin?" diye sordu.
Klet hızla kaçmış ve füze tarafından vurulmamıştı. Tam "Hayır" diye cevap verecekti ki, insansız hava aracının yanlarından iki namlu uzattığını ve kendisine ateş etmeye başladığını gördü.
Yani onun peşinden mi geliyordu?
Klet biraz şaşkın hissetmekten kendini alamadı. Ordu onun nerede olduğunu nereden biliyordu?
O anda, diğer tarafta Leizhe modifiye edilmiş arabadan bir makineli tüfek taktı ve Klet'e yüksek sesle bağırdı, "Onu buraya çek!"
Drone, makineli tüfekle vurulabilecek kadar alçaktan uçuyordu. Ancak, Leizhe konuşmasını bitirir bitirmez dron aniden yön değiştirdi ve konvoya ateş etmeye başladı.
Yaklaşık on kişi modifiye edilmiş arabayı terk etmek ve drone'un kamerasının görüş alanından uzakta, fabrikanın dış duvarının yanında siper almak zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...