Güney Bölgesi, X Şehri, Gece Kuşları Genel Merkezi.
Loş ışıklı ofiste, uzun bir masanın arkasında oturan birkaç kişi projeksiyonun yanında duran Leizhe'ye bakıyordu.
"Mevcut durum bu. Anlaşmayla ilgili haberler hızla yayıldı ve yetkililerin dikkatini çekti bile." Leizhe masanın kenarına yaslandı ve kollarını göğsünün önünde kavuşturdu. "Aranızda eklemek istediği bir şey olan var mı?"
Hâlâ gençliğini koruyan genç bir adam söz aldı: "Kardeşimden hâlâ haber yok mu?"
"Knock, yüzbaşımdan benim için Avis'i bulmasını istedim bile."
"Biliyorum," dedi Knock endişeli bir ifadeyle, "Ama müzakereci olmak da tehlikeli, değil mi?"
Leizhe derin bir iç geçirdi ve başından beri sessiz kalan birine döndü, "Klet, iyi misin?"
Başından beri dikkatini vermeyen Klet, Leizhe'nin konuşmasını yeni duymuş gibiydi ve dalgın bir şekilde bakışlarını kaldırdı, "İyiyim."
"İlerlemeye devam edelim," diye araya girdi Malken, "Müzakereci artık çipin kontrolü altında değil, bu yüzden iyi olmalı."
"Pekâlâ," diyerek ayağa kalkan Leizhe ellerini belinde kavuşturdu. "Bundan sonra, anlaşmanın ayrıntılarını resmi olarak açıklayacağız ve umarım medya da tam bir işbirliği yapar."
Sahneyi hazırlamak biraz zaman alacaktı ama en fazla on dakika sürerdi.
Muhtemelen yirmi dakika sürecek olan dönüş yolculuğu da eklendiğinde, Shen Siwei için kalan süre yaklaşık yarım saat olacaktır.
Moran'ın mekanına dönüş,,,,
Zayıf bir şekilde duvara yaslandı, üç adım attı ve durdu, sonra beş adım attı ve dinlendi, nefesini tutamama hissine daha alışmış olmasına rağmen, hızı hala artamıyordu.
Bir köşeyi döndükten sonra, çok uzakta olmayan üst kata çıkan bir merdiven gördü. Shen Siwei bodrumun planını kabaca çözmüştü ama Amor'u bulmak zor olmuştu.
Bununla birlikte, merdivenin altında depoya benzeyen bir oda fark etti. Kapının kilidi açıktı ve aralıktan dingin mavi bir ışık parlıyordu.
Bir çalışma alanına benziyordu ve bulunacak bazı ipuçları olabilirdi.
Shen Siwei nefes nefese kapıya ulaştı. Saate baktı; yatak odasından merdivene kadar yürümesi yaklaşık altı yedi dakika sürmüştü.
Kısmen açık olan kapıyı iterek açtı ve gözlerinin önünde küçük bir alan belirdi.
Kapıya bakan duvar gözetleme ekranlarıyla kaplıydı ve Shen Siwei az önce ayrıldığı yatak odasını gördü.
Moran'ın "koleksiyonu" gerçekten de çok genişti.
Bir oda, çeşitli güzel kıyafetler giydirilmiş orantılı ölçekli silikon bebeklerle doluydu. Bunun dışında, diğer odalar Shen Siwei'ye tıpatıp benzeyen gerçek insanlarla doluydu.
Onları saydı; güzel yüzlü yaklaşık altı veya yedi genç adam vardı ve aralarında aradığı Amor ve Avis de vardı.
"Sapık," diye küfretmekten kendini alamadı Shen Siwei.
Arkasını döndü ve izleme odasından çıktı, güvenlik kamerası görüntülerinin izini takip ederek Amor ve Avis'in bulunduğu odayı buldu.
-Diğerlerini kurtarmak istemediğinden değil, ancak şu anda bunalmış durumdaydı ve gücünü sadece elindeki göreve odaklayabiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...