Bölüm 77 - FİNAL

245 33 24
                                    


Düğünümüz


İletişim cihazının sesi aniden çaldı ve Shen Siwei'yi rahatsız ederek kaşlarını çatmasına neden oldu.

Boynunun yan tarafındaki yastığı kavradı ve arkasındaki sesin kaynağına doğru fırlattı. Yastık anında açılarak havayı uçuşan tüylerle doldurdu ve Klet'in boğuk sesi ona eşlik etti: "Tatlım, çok vahşisin."

"Çok gürültücüsün." Shen Siwei gözlerini kapattı, kaşları sabırsızlıkla çatıldı ve saçlarının uçları hoşnutsuzluğunu gösteren koyu bir kırmızıya döndü.

Bu, Klet'in o sabah aldığı beşinci telefondu.

Bütün gece uyumadan dönüp duran Shen Siwei çoktan sinirlenmişti. Sabahın erken saatlerinde sürekli uyandırılmak, Klet'i Creston Grand Hotel'in penceresinden aşağı atmamak için kendini zor tutuyordu.

"Leizhe arıyor," dedi Klet kollarını Shen Siwei'nin beline dolayarak onu kucağına çekti ve göğsüne yaslanmasına izin verdi. "Önemli bir şey olmalı."

"Öyle olsa iyi olur," diye cevap verdi Shen Siwei tembelce, sesinde her zamanki coşku yoktu

Yüzbaşı, hasta mısın?" Leizhe . "Bugünkü düğününüz ne olacak- ?"

Shen Siwei, "Hayır," diye Leizhe'nin sözünü kesti. "Bir köpek tarafından ısırıldım."

"Sen kime köpek diyorsun?" Klet, Shen Siwei'nin belini çimdikledi.

"Sen," Shen Siwei dün geceki olayları hatırladı ve saçlarının rengi daha da koyulaştı. "Sen sadece bir köpek değilsin, bir ayısın."

"Öhöö, ökhöö," Leizhe boğazını temizleyerek dikkatini yeniden toplamaya çalıştı. "Yüzbaşı, kendinizi iyi hissediyor musun?"

"Evet, iyiyim."

Shen Siwei'nin kardiyovasküler fonksiyonlarını onarırken, Dr. Chen beynindeki çipi de çıkardı. O zaman Shen Siwei'nin çipin kontrolünden nasıl kurtulduğunu öğrendi ve Malken'in laboratuvarına katılmasını umdu.

Doğal olarak, Malken kabul etmeyecekti ve akıl hocası yaşlı Hayalet de asla onaylamayacaktı. Dr. Chen üzgün bir şekilde son video kaydı girdisini kaydederek modifikasyon projesini sonlandırdı.

Shen Siwei çenesini kaldırarak Klet'in göğsüne yaslandı ve "Bu arada," diye sordu, "Malken nerede? Son zamanlarda onu pek görmedim."

Genellikle aralarındaki iletişimi Malken sağlardı. Ama nedense son zamanlarda arayan hep Leizhe oluyordu.

"Amor'la bazı sorunları var," dedi Leizhe ses tonunda bir baş ağrısıyla. "Amor'la fazla yakınlaşmamam gerektiğini düşünüyor. Ama Amor'un önerileri çok faydalı oldu, bu sadece ayrımcılık değil mi?"

Amor Creston Grand Otel'de yaşıyordu. Beş yıl önce bombalanmış olmasına rağmen, hamam sahibi kısa süre önce devralmış ve yeniden işletmeye açmıştı.

Klet özellikle ayarlamalar yapmıştı ve hiçbir mülteci Amor'u rahatsız etmeye cesaret edemiyordu. Tüm düşüncelerini kariyerine odaklamış gibi görünen Amor'un durumu da eskisinden oldukça farklıydı.

"Peki ya Malken?" diye sordu Klet.

"Üçüncü katta," diye iç geçirdi Leizhe. "Dr. Chen'in laboratuvarına gitti."

Shen Siwei: "..."

"Bu gece gelecek mi?" Klet tekrar sordu.

"Gelmek zorunda," dedi Leizhe'nin sesi değişerek. "Bu geceki düğününüzü kaçırmaya cesaret edemez."

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin