Eli kapı tokmağına dokunduğu anda Shen Siwei aniden durdu.
Otel koridorunun her yerinde güvenlik kameraları vardı. Kamera kayıtlarına yalnızca polis erişebilse de, Klet'in bunu kontrol etmek için başka yolları olup olmadığını kim bilebilirdi.
Güvenli tarafta olmak için ana girişi kullanmamak daha iyiydi.
Shen Siwei bu düşünceyle kapı kolunu bıraktı ve pencereye döndü.
Sakince pencere pervazına çömelen Shen Siwei'nin vücudunun yarısından fazlası pencerenin dışındaydı. Şiddetli rüzgâr şapkasının kenarından eserek sarı saçlarını alnının önünde dalgalandırdı ama güzel bakışlarını bozamadı.
Yedinci kattan bitişikteki konut binasının çatısına atlamak zor değildi, ancak bu kadar küçük bir vücuda sahip olduğu için karşıya atlamak gereksiz görünüyordu.
Pencere çerçevesindeki tutuşunu bırakan siyah figür aşağıya sıçrayarak yedinci kattan aşağıya düştü.
Yerçekiminden kaynaklanan çarpma kuvveti Shen Siwei için ne acı verici ne de gıdıklayıcıydı. Dik durdu, beyzbol şapkasını aşağı itti ve haritanın yönlendirmesini takip ederek elektrik santraline doğru ilerledi.
Shen Siwei yoğun bir şekilde denetlenen ana yollardan kaçınarak karanlık sokaklarda ilerledi ve zaman zaman ellerinde içki şişeleriyle dolaşan üç beş kişilik mülteci gruplarıyla karşılaştı. Onlardan kaçınmak için ara sokakları kullanmak onun için kolaydı.
Ancak şehir merkezindeki elektrik santraline yaklaştıkça yolda daha fazla mülteci görmeye başladı.
Şehrin atmosferinin tadını çıkarıyor gibiydiler, sokak lambalarının altında kâğıt oynuyor ve yolda sohbet ediyorlardı.
Çok geçmeden Shen Siwei büyük bir mülteci kalabalığıyla karşılaştı.
Bir zamanlar boş olan sokaklar duygu yüklü mültecilerle dolmuş, modifiye edilmiş dört araba ana yol üzerinde yan yana park etmişti. Kışkırtıcı bir şekilde giyinmiş bir kadın yolun ortasında durmuş, siyah beyaz bir bayrak sallıyordu.
Görünüşe göre ıssız şehir mükemmel bir yarış pistine dönüşmüştü ve bir araba yarışı gerçekleşmek üzereydi.
Shen Siwei'yi biraz rahatsız eden şey, diğer taraftaki elektrik santraline ulaşmak için bu ana yoldan geçmek zorunda olmasıydı. Artık ana yol kapalı bir yarış pisti haline geldiğine göre, görünmeden kolayca geçemezdi.
Siyah beyaz bayrak sallandığında, başlangıç çizgisinden dört canavar kükreyerek çıktı.
Mülteci sürücüler gerçekten de kuralları hiçe sayıyordu. Önlerindeki yol hiçbir engelin olmadığı düz bir yol olmasına rağmen, bazı sürücüler arabalarıyla rakiplerine çarpmaya başladı. Sadece elli metrelik bir mesafeyi kat ettikten sonra, arabalardan biri çarpmanın etkisiyle takla attı.
Belki de devrilen aracın ortaklarından biri olan başka bir aracın sürücüsü açılır tavanı açtı ve makineli tüfeğini kaldırarak çarpışmaya karışan araca ateş etti.
Mükemmel bir yarış, bir ölüm yarışına dönüştü. Bu sahneye tanık olan caddenin her iki tarafında duran mülteciler aniden birbirlerine hakaretler yağdırmaya başladı. Shen Siwei o zaman yol kenarındakilerin iki gruba ayrıldığını fark etti ve hakaretlerinden uzun süredir kin besledikleri anlaşılıyordu.
"Sahip gibi, köpek gibi! Barn sadece önemsiz bir insan!"
"Yarışın vahşi olması gerekiyorsa birbirimize çarpmanın nesi yanlış? İlk kim ateş etti?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...