Bana ağlama
Bir striptiz kulübündeydim." Shen Siwei yalan söylemedi.
Klet bakışlarını Shen Siwei'nin sakin profilinden kaçırdı ve önüne bakarak "Eve döndüğümde birinin seni kaçırdığını öğrendim. Kısa bir süre sonra Barn'ın öldüğü haberini aldım. Adamları seni almak için Barn'ı öldürdüğümü iddia etti.
Bu noktada başını tekrar çevirdi ve derin bakışları Shen Siwei'ninkilerle buluştu ve "Bu konuda ne düşünüyorsun?" diye sordu.
Shen Siwei gözlerini kırpıştırdı ve uzun kirpiklerinde masum bir ifade belirdi. "Barn'ı sen mi öldürdün?"
Havuzdaki su aniden kabardı ve devasa figür dönerek Shen Siwei'ye yaklaştı. Sakince çenesini yukarı kaldırarak Klet'in boynunu kavramasına izin verdi.
"Barn'ı neden öldürdün?"
İnce boynu, sanki hafifçe sıkılsa kırılacakmış gibi büyük bir el tarafından sıkıca tutuldu.
Shen Siwei'nin narin süt beyazı teni havuzun kenarında küçüldü ve Klet'in baskın buğdayımsı teni tarafından tamamen gölgede bırakıldı.
"Beni bu şekilde konuşturmaya devam mı edeceksin?" Shen Siwei çenesini kaldırmakta zorlandı, Klet'e bakarken gözleri hafifçe kızarmıştı.
İkisi de bir an için pozisyonlarını korudular ama sonunda Klet bıraktı.
Önceki pozisyonuna geri çekildi ve Shen Siwei'ye kayıtsızca baktı. "Seni kim kurtardı?"
Shen Siwei boynunu ovuşturdu ve "Beni kimse kurtarmadı," dedi, "Ben ayrıldığımda Barn hâlâ hayattaydı."
Klet, Shen Siwei'nin yine hikâye uydurduğunu ima edercesine alaycı bir tavırla kıkırdadı.
"Barn gitmene neden izin versin ki?" Klet'in bakışları Shen Siwei'nin göğsüne doğru yöneldi. "Bu onun yapacağı bir şey değil."
Barn'ı kesinlikle iyi tanıyordu. Shen Siwei'yi kaçırmak için onca zahmete katlandığına göre, gitmesine o kadar kolay izin vermezdi.
Shen Siwei yüz ifadesini değiştirmeden sakince, "Ben bir müzakereciyim," dedi. "Bana bir şey yapmaya cesaret edemez."
Klet kararlı bir şekilde, "Bu imkânsız," dedi. "Adamları kulüpteki gözetleme sistemini kendi isteğiyle devre dışı bıraktığını söyledi. Nedenini tahmin edebilir misin?"
"Neden?" Shen Siwei bir avuç su aldı ve omzuna sıçratarak kayıtsızca sordu.
Klet kaşlarını hafifçe çattı, Shen Siwei'nin sahte cehaletinden açıkça hoşlanmamıştı. Doğrudan sormaya karar verdi: "Sana dokundu mu?"
Shen Siwei, "Hayır, sadece pazarlık yaptım," diye cevap verdi. Klet'in yüz ifadesine bakılırsa hala inanmamıştı, bu yüzden Shen Siwei ekledi, "Burada da gözetleme yok ve sen de bana dokunmadın."
Bunu söyledikten sonra, aniden Klet'in önceki sözlerini hatırladı ve rahatça, "Oh, ben senin tipin değilim" dedi.
Havuz suyuyla oynayan bileği aniden tutuldu ve güçlü bir kol beline dolanarak Shen Siwei'yi sıkı bir kucaklamanın içine çekti.
Sıcak vücut ısısı Shen Siwei'nin daha önce hiç deneyimlemediği bir sıcaklıkla tenine bastırdı.
"Ayrıca," dedi Klet bakışlarını indirerek Shen Siwei'nin kollarına baktı, bakışları vücut kıllarının olmadığı açıkta kalan bölgelerde geziniyordu, "farklı bir tat denemenin sakıncası yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...