Dünyanın sonu
Dr. Chen konuşmasını bitirdikten sonra arkasını döndü ve uçağa dönmek üzereydi ki Shen Siwei hızla kolundan tutarak, "Hayat Ağacı nasıl çökebilir?" dedi.
"Açıklayacak zaman yok!" Dr. Chen endişeyle konuştu.
Ancak, net bir açıklama olmadan kimse Hayat Ağacı'nın çökmek üzere olduğuna inanmazdı. Sağlık personeli Amor'u yaşam kapsülüne yerleştirirken muhafızlar sakin ve soğukkanlı bir şekilde bekledi.
"Ah!" Dr. Chen gözlüklerini itti ve çaresizce açıkladı, "Durum şu: iki gece önce Amor aniden benimle iletişime geçti ve bazı bilimsel araştırma konularını benimle görüşmek istediğini söyledi. En üst kata geldikten sonra beni çekirdek güç istasyonuna götürdü ve oraya kilitledi."
Shen Siwei, "Karşı koymadın mı?" diye sordu.
"O bir Marg, onu nasıl yenebilirdim ki? Ayrıca, silahı vardı." Dr. Chen içini çekti ve devam etti: "Beni ultra büyük bir elektromanyetik darbe silahı yaratmaya zorladı. Malzeme olmadığını söyleyerek reddetmeye çalıştım ama çekirdek güç istasyonunda her şey vardı. O gittiğinde yardım çağırmayı da düşündüm ama kimse çığlıklarımı duymadı."
Normal bir güç istasyonunun aksine, çekirdek güç istasyonu birkaç dönümlük alanı kaplayan devasa bir yerdi. İçeride saklanmış birini bulmak gerçekten de zordu.
Bu noktada Shen Siwei neden daha önce dengesiz akımlarla karşılaştıklarını da anladı. Muhtemelen Dr. Chen deneyler yapıyordu.
"Bir elektromanyetik darbe silahı mı?" Klet kaşlarını çattı. "Tüm elektronik cihazları yok etmek mi istiyor?"
"İlk başta ne yapmak istediğini anlayamamıştım, ta ki silahın darbe menzilinden bahsedinceye kadar, ki bu menzil Hayat Ağacı'nın merkezindeki dikey treni de kapsıyor olmalıydı."
Shen Siwei, "Hayat Ağacı'nın ulaşımını engellemek mi istiyor?" diye sordu.
"Bu ulaşımdan daha fazlası!" Dr. Chen sağ elinin tersiyle sol avucuna vurarak endişeli bir ifade sergiledi. "Az önce elektromanyetik silah çekirdek güç istasyonundaki tüm depolanmış enerjiyi emdi. Şimdi tüm Yaşam Ağacı enerjisiz kaldı ve doğal olarak ulaşım durma noktasına geldi. Ama sorun şu ki-"
"Dikey tren hâlâ orta geçitte asılı duruyor." Klet ciddi bir ses tonuyla konuştu.
Shen Siwei durumun ciddiyetini yavaş yavaş fark etti ve ciddi bir ifadeyle sordu: "Dikey tren darbe saldırısına maruz kalırsa ne olacak?"
"Fren sistemi arızalanır." Dr. Chen doğrudan bir cevap verdi. "Bir elektrik kesintisi durumunda bile, fren sistemi normalde dikey trenin düşmesini önlemek için çalışacaktır. Ancak fren sistemi arızalanırsa, tüm dikey trenler alt seviyelere düşecektir. Bu bir felaket!"
Hayat Ağacı'nın merkezindeki dikey geçit bir ağacın gövdesi gibiydi ve sadece tüm Hayat Ağacı'nı desteklemekle kalmıyor, aynı zamanda çeşitli kargo ve yolcu trenlerinin geçmesi için çok sayıda küçük boru içeriyordu.
Tüm bu trenler aynı anda düşerse, ortaya çıkan patlama alt katlar ile ikinci kat arasındaki bağlantı geçitlerini yok etmeye yetecek, ardından ikinci kat ve üzerindeki binalar çökecekti.
Hayal bile edilemeyecek bir manzaraydı ve bunu dünyanın sonu olarak tanımlamak abartı olmazdı.
"Bunu nasıl durdurabiliriz?" Shen Siwei daha hızlı konuşmaktan kendini alamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...