Dolambaçlı bir sokağın sonunda, gösterişsiz bir berber dükkânı vardı. Dükkânın girişinde berberlik sektörünü temsil eden üç renkli lamba direği vardı ve beyaz, kırmızı ve mavi ışıklarla yanıp sönüyorlardı.
Yanan lamba direkleri dükkânın açık olduğunu gösteriyordu, ancak pencereden baktığınızda berber dükkânı sanki kimse işletmiyormuş gibi zifiri karanlık görünüyordu.
Sokaktan geçen insanlar berber dükkanının ışıklarının açık ama kapısının kapalı olmasını garip buluyordu. Sadece düzenli müşteriler berber dükkânının asıl faaliyet yerinin bodrum katında olduğunu biliyordu.
"Parmaklarınızı oynatın ve herhangi bir gecikme olup olmadığına bakın."
Malken alnındaki ameliyat lambasını çıkardı ve voltaj dedektörünü yakındaki rafa yerleştirdi. Dağınık rafta kaynak tabancaları ve alaşımlı matkap uçları gibi sık kullanılan aletler de bulunuyordu.
Ameliyat koltuğunda yatan müşteri parmaklarını oynattı ve mekanik parmaklar gerçek insan ellerinden bile daha ustaca hareket etti.
"En iyi tamirci olmanıza şaşmamalı."
Adam gitmek üzereyken "Teşekkürler" dedi ama Malken hemen onu durdurdu ve "Tamir ücreti lütfen" dedi. Mekanik el arkasını döndü, kaşlarını hafifçe kaldırdı ve "Barn'ın ücret alınmayacağını söylediğini sanıyordum" dedi.
"Ne?" Malken başını öne eğdi,
Mekanik el sağ kolunu kaldırdı, beş parmağının ucunu ileri doğru uzattı ve aşağı doğru açarak içindeki gümüş mermileri ortaya çıkardı. Bu beş mermi ateşlendikten sonra elektromanyetik güç kullanılarak geri alınabiliyordu ki bu da Malken'in ona yeni eklediği bir işlevdi.
"Ne demek istiyorsun?" Malken'in gözleri soğudu, "Ödeme yapmak istemiyor musun?"
"Biz kardeşiz," dedi mekanik el hoş bir tonla, ama parmak uçları hâlâ Malken'e dönüktü, "Para hakkında konuşmak ilişkimize zarar verir."
Malken bir an sessiz kaldı ve sonra "Peki" dedi.
Bir sonraki anda ameliyathanenin ışıkları aniden söndü, soğuk bir ışık parladı ve mekanik el bir çığlık attı.
Beş gümüş mermi kapalı alanda düzensiz bir şekilde uçtu, ancak hedeflerini asla vuramadılar. Ardından, çığlıklar eşliğinde mekanik elin etrafında birbiri ardına soğuk ışıklar oluştu.
Ameliyathanenin ışıkları tekrar yandığında mekanik el yerde yatıyordu ve mekanik sağ kolu tamamen kopmuştu.
Malken elindeki ameliyat bıçağını bir kenara bıraktı ve kurşunların neden olduğu kırık aletlere bakarak sıkıntıyla dilini şaklattı.
Bu sırada mekanik el aniden sol eliyle bir silah çıkardı ve Malken'e doğrultarak "Cehenneme git!" dedi.
Mekanik elin beyni büyük bir gürültüyle patladı ve yere yığılarak tam bir karmaşaya dönüştü.
Koridordan uzun boylu bir figür çıktı ve dumanı tüten silahı bir kenara bıraktı.
"Patron!" Malken umutsuz bir yüz ifadesiyle yere saçılmış beyin parçalarına baktı ve Klet'e, "Cesedi temizlemek kolay değil, biliyorsun değil mi?" dedi.
Klet arkasına bakmadan iç odaya doğru yürüdü. "Seni kurtardım, bu kadar şikayet mi?"
Malken, Klet'in arkasından hoşnutsuzca homurdandı, "Bunu kendim de halledebilirdim."
Bunu söylerken Malken birden bir şeylerin yanlış gittiğini fark etti. Hemen ceset konusunu bir kenara bıraktı ve Klet'i yatak odasına kadar takip etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...