Bölüm 8

212 32 2
                                    


Deneme oyunu


Self-servis otelden çıkarken, yol kenarına park etmiş SUV'a polis tarafından ceza kesilmişti.

Ceza en ağır siyah renkteydi ve sahibini ödemediği takdirde tutuklanacağı konusunda uyarıyordu.

Klet cezayı rahatça yırtıp buruşturarak bir top haline getirdi ve yakındaki bir çöp kutusuna attıktan sonra otelin arkasındaki ara sokağa doğru yürüdü.

"Onu yakaladın mı?" Malken'in sesi iletişim cihazından geldi.

"Hayır," Klet başını kaldırıp Shen Siwei'nin odasının penceresine baktı ve bakışları doğal olarak caddenin karşısındaki konut binasına kaydı.

On dakika önce, Klet self-servis otele vardığında, bir şeyler garip görünüyordu

Hızla yedinci kattaki odaya yöneldi, kapıyı tekmeleyerek açtı ve Shen Siwei'nin pelerin giydiğini görünce, bilinçaltında kıyafetlerini değiştirecek zamanı olmadığını düşündü.

Gerçi daha sonra yanıldığı ortaya çıktı ama-

Beline dokunmak oldukça iyi hissettiriyordu.

"Pencereden girip çıkmış olmalı." Uygunsuz düşünceleri bir kenara bırakan Klet, konut binasının çatısını inceledi. "Sence yedinci kattan beşinci kata atlayabilir mi?"

"İmkânsız, değil mi?" Malken'in ses tonu şüphe doluydu. "Yoksa zayıf numarası mı yapıyor?"

"Söylemesi zor." En azından dışarıdan bakıldığında, bu güzel müzakereci duvarlara tırmanıp uçabilecek biri gibi görünmüyordu.

"Beşinci katta bıraktığı herhangi bir ayak izi var mı?" Malken tekrar sordu.

Konut binasının çatısında sadece klimalar ve su arıtma ekipmanları vardı. Klet etrafa bakmak için bir el feneri kullandı ama şüpheli bir ayak izi bulamadı.

"Hayır," diyerek çatının kenarına doğru yürüdü, Shen Siwei'nin odasının penceresine baktı ve beşinci kattan yedinci kata geri atlamak için gereken zıplama kuvvetinin miktarını düşünmeye başladı.

Vardığı sonuç, mekanik uzuvlar takılmadığı sürece normal bir insanın bunu yapamayacağı oldu.

"Gerçekten haberleri mi izliyordu?" 

"Bilmiyorum." Bir dahaki sefere o bacaklara tekrar dokunması ve mekanik modifikasyonlar geçirip geçirmediklerini görmesi gerekecekti. "Her halükarda, gözün üzerinde olsun."

"Patron," dedi Malken aniden, "görünüşe göre açığa çıktın."

Klet gittikten sonra Shen Siwei gece kıyafetlerini banyodaki çamaşır oluğuna attı ve yeni aldığı beyaz üniformayı giydi.

Rahatlamak ve banyonun keyfini çıkarmak için hiç şansı yoktu. Shen Siwei, Klet'in dışarı çıktığını nasıl öğrendiğini anlamadığı sürece gardını indiremezdi.

Bu arada, Klet Shen Siwei otele döndükten sonra kontrol etmeye gelmişti; bu da Shen Siwei'nin otelden ne zaman ayrıldığını hemen bilmediği anlamına geliyordu.

Klet, Shen Siwei'yi yolda fark etmiş olsaydı, kontrol etmek için otele gelmek yerine doğrudan onu durdurması gerekirdi.

Dahası, Shen Siwei yol boyunca güvenlik kameralarından kaçmıştı, dolayısıyla kameralara yakalanma olasılığı düşüktü.

"Yani..." Shen Siwei otel odasını inceledi ve kendi kendine, "Klet'in şüphelenmesine ne sebep oldu?" diye mırıldandı.

Bir göz atmak için odanın dışına çıktı ve hemen tuhaf bir şey fark etti.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin