Bölüm 61

131 26 2
                                    


Aldatıcı stratejiler


Muhafızlar nasıl davranacaklarını bilemez halde birbirlerine baktılar. İlk tepki veren Adolf oldu ve muhafızları iterek geçti, kaşlarını çatarak geri yürüdü. "Bu nasıl mümkün olabilir?" dedi. Ancak sadece birkaç adım attıktan sonra arkasını döndü ve "Önce onu kilitleyin" dedi.

Adolf'un bahsettiği "o" doğal olarak Klet'ti. Miller'ın intihar haberiyle karşılaştırıldığında, oradaki durum daha az acil hale gelmişti.

Nakliye aracında oturan Shen Siwei çok uzakta olmayan Klet'i izledi. Düzinelerce silah yakın mesafeden Klet'in kafasına doğrultulmuştu ve zarar görmeden kaçamayacağı belliydi. Neyse ki Klet pervasızca hareket etmedi. Gardiyanların üzerini aramasına ve kelepçe takmasına izin verdi.

"O senin sevgilin mi?" Adolf tekrar Shen Siwei'nin yanına oturdu ve muhafızlara aracı malikâneye geri götürmeleri talimatını verdi.

Shen Siwei retorik bir soruyla karşılık verdi: "Ona ne yapmayı planlıyorsun?"

Adolf parmağını alnına vurdu ve düşünceli bir şekilde Shen Siwei'nin yüz ifadesine bakarak, "Demek siz ikiniz gerçekten sevgilisiniz," dedi.

Bu noktada, inkâr etmek anlamsız hale gelmişti. Shen Siwei "Ne de olsa o senin küçük kardeşin. Ona zarar vermemen en iyisi."

Adolf bakışlarını pencerenin dışına kaydırarak, "Cık, başka bir küçük kardeş," dedi, "Baş ağrısı."

Shen Siwei ona hatırlatmadan edemedi: "Babanın intiharı konusunda daha endişeli olman gerekmiyor mu?"

Adolf Shen Siwei'ye hafifçe baktı ve sessiz kalarak ilerideki malikâneye baktı.

Shen Siwei dikiz aynasından arkasındaki durumu izlemeye devam etti. Klet'in başka bir araca bindirildiğini ve muhtemelen ana malikânenin yanındaki binada kilit altında tutulduğunu gördü.

Başka bir yere götürülmediği sürece sorun yoktu.

Shen Siwei geçici olarak rahatladı. Ana malikânedeki garaja döndükten sonra Adolf'un peşinden gitti ve Miller'ın çalışma odasına girdi.

O anda Miller'ın cesedi çoktan yere serilmişti ve tıbbi personel ceset üzerinde ön inceleme yapıyordu.

Yakındaki bir sandalyede siyah pelerinli bir kadın oturuyordu. Yüzünde makyaj yoktu ve mücevher takmamıştı. Shen Siwei ilk kez First Lady'nin bu kadar sade göründüğünü görüyordu.

"Rita, ne oldu?" Adolf kadına yaklaştı ve sordu.

"Uyumaya hazırlanıyordum ve ne zaman dinleneceğini sormaya geldim ve sonra..."

Rita, Amor'un günlüğünde daha önce de yer almıştı.

Adolf'un ya da Amor'un annesi değildi; Miller'ın üçüncü karısıydı. Yılbaşı gecesi günlüğünde Adolf'un yanında yer aldığı ve kendi çocuğuna sahip olmak istediği için yapay embriyo işini desteklediği belirtiliyordu.

Ancak Shen Siwei, Amor'un Miller'ın ölümünden sonra aile servetine sahip olamayacağından korktuğu için çocuk istediğini tahmin ettiğini hatırladı.

-Bu durumun gerçekten de yaşandığı ortaya çıktı.

Shen Siwei sakince odayı inceledi. İki yanında kitap rafları olan kare şeklinde bir odaydı. Girişin önünde boydan boya bir pencere vardı ve çalışma masası pencerenin yanına yerleştirilmişti. Yukarıda, Miller'ın kendini asmak için kullandığı ipin hâlâ bağlı olduğu büyük bir sarkıt lamba asılıydı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin