Kalanlar.
Shen Siwei ve Klet'in mevcut durumu bir yana, fotonik radyatörün etrafa saçılmış kalıntıları nereden bakılırsa bakılsın doğru görünmüyordu.
Kapının yanındaki iki muhafız hemen öne çıkarak Rita'yı arkalarına aldılar. Ama Rita sadece "Dışarıda bekleyin" dedi ve iki adamın yanından geçerek koridora girdi.
Rita pelerinini sürükleyerek iki adama yaklaştı ve yaklaşık bir metre ötede durarak, "Katilin kim olduğunu biliyorum," dedi.
Konuşurken yüzünde hiçbir duygu yoktu ve niyeti de net değildi.
Shen Siwei ve Klet birbirlerine baktı, sonra ikisi de yerden kalktı. Shen Siwei ellerindeki tozu silkeledi ve Rita'nın sözlerini takip ederek sordu: "Kim o?"
"Adolf," Rita dudaklarını hafifçe kıpırdattı ve adını açıkça söyledi.
Beklenmedikti ama çok da şaşırtıcı değildi.
"Miller öldüğünde," diye hatırlattı Shen Siwei, "Adolf hep yanımdaydı."
"Başka birini görevlendirmiş olabilir," dedi Rita.
"Kanıtınız var mı?"
" O'nun bir nedeni vardı," Rita'nın konuşması sanki yüzde yüz eminmiş gibi sabit kaldı. "Adolf her zaman iş alanını genişletmek istemişti ama Miller buna karşı çıkmıştı. Bildiğim kadarıyla Adolf en üst düzey üç yetkiliye rüşvet vermiş ve babasını istifa etmeye zorlamak istemişti."
Shen Siwei, Amor'un günlüğünde bahsi geçen aile anlaşmazlıklarını hatırladı. Adolf iş perspektifini düşünmüş ve yapay embriyoların büyük kârlar sağlayabileceğine inanmıştı. Ancak Miller, Adolf'un fikirlerini siyasi açıdan reddetti.
Rita kendi çocuğuna sahip olmak istediği için yapay embriyo konusunda Adolf'u desteklemişti. Ancak şimdi Adolf'u suçluyordu ve altında yatan nedenler ilginçti.
"Gerekçe kanıt olarak kabul edilebilir mi?" Klet başını Shen Siwei'ye çevirdi ve memnuniyetsizliğini ifade ederek sordu.
Shen Siwei, Klet'in öfkesini dışa vurduğunu anladığından cevap vermedi ve Rita'yı sorgulamaya devam etti: "En üst düzey üç yetkiliye rüşvet verdiğine göre, Miller'ı neden öldürsün?"
"Miller asla kendi isteğiyle istifa etmezdi," dedi Rita. "Hayatını uzatmak için çeşitli tıbbi yöntemler kullandı, sırf liderlik koltuğunda uzun süre oturabilmek için."
"Yani Adolf Miller'ı istifa etmeye zorlayamayacağını anladı ve sert önlemler almaya mı karar verdi?"
Oldukça inandırıcı görünüyordu.
"Bugün birisi en üst seviyeye girdiğinde," dedi Rita ifadesiz bir şekilde ve Klet'e bakarak bu ani gayrimeşru çocuktan hoşlanmadığını gösterdi, "Adolf'un dışarıdaki her şeyi denetlediğini duydum."
"Evet," dedi Shen Siwei.
"Bu sana da garip gelmiyor mu?" Rita kaşlarını hafifçe çattı. "Babası evin içindeydi. Neden bu işlerden o sorumlu olsun ki?"
Shen Siwei, Adolf'un Miller'ın neden olay yerinde olmadığını merak bile etmeden doğal olarak ön saflara geçtiğini hatırladı.
Mantıken konuşmak gerekirse, evin reisi babası olmalıydı. Birisi en üst kata girdiğinde Miller'ın dışarı çıkıp soruşturma yapmaması mantıklı değildi. Adolf'un davranışları sanki Miller'ın dışarı çıkmayacağını biliyormuş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...