Onun kalbi
Üçü çatıdan oturma odasına döndüklerinde Leizhe masanın yanında oturmuş telefon görüşmesi yapıyordu.
Malken ona doğru yürüyüp masaya yaslanırken, Shen Siwei ve Klet iki kişilik kanepeye oturdu.
Dördü odanın her tarafına dağılmış, farklı pozisyonlarda oturuyorlardı ama oturma odası küçük olduğu için birbirlerinden çok uzakta değillerdi.
Üçünün döndüğünü gören Leizhe aramayı hızla sonlandırdı ve sandalyesini Shen Siwei'ye doğru çevirerek "Yüzbaşı, anlaşma hakkındaki düşüncelerin nelerdir?" diye sordu.
Shen Siwei sadece bir gözlemci olmasına rağmen, belki de Leizhe'nin eski yüzbaşısı olarak geçmişinden dolayı, Gece Kuşları lideri bir karar vermeden önce yine de onun fikrini almak istemişti.
Shen Siwei'nin hafızası bölük pörçüktü ve pek çok şeyi pasif bir şekilde öğrenmişti, bu yüzden herhangi bir düşünceye sahip olması zordu.
Ancak yine de bir öneride bulunabilirdi: "Bu anlaşmadan herkesin haberi olsun."
Ne de olsa bu anlaşma bizzat annesi tarafından imzalanmıştı ve bu tarih parçasının bu kadar kolay unutulmasını istemiyordu.
Leizhe parmaklarını birbirine kenetledi ve bir lider tavrı sergileyerek dizlerinin üzerine koydu. "Ama önce tam bir plana ihtiyacımız var. Örneğin, anlaşma kamuoyuna açıklandıktan sonra ne yapmalıyız?"
Malken, "Eğer bunu körü körüne kamuoyuna açıklarsak, çok fazla ses getirmeyebilir ve anlaşmanın boşa gitmesine neden olabiliriz," diye ekledi.
Shen Siwei bakışlarını indirdi ve bir süre düşündükten sonra yanındaki Klet'e dönerek, "Senin düşüncen nedir?" diye sordu.
"Yok," dedi Klet tembelce koltukta arkasına yaslanarak. "Sen neye karar verirsen ben de ona uyacağım."
Klet'in ilgisiz görünümüne bakılırsa, onun da herhangi bir yapıcı öneride bulunmayacağı belliydi.
Shen Siwei tekrar Leizhe'ye baktı ve "Zor kullanarak bir darbe yapmayı düşündünüz mü?" diye sordu.
Leizhe kollarını kavuşturdu ve "Düşünüldü" dedi.
Malken, "Anlaşma kamuoyuna açıklandıktan sonra birçok sivil bize katılmaya istekli olursa," dedi, "bu da bir çözüm olabilir."
Shen Siwei kaşlarını hafifçe çattı ama sessiz kaldı.
"Yüzbaşı, sence bu iyi bir fikir değil mi?" Shen Siwei'nin yanında uzun yıllar geçirmiş olan Leizhe, onun düşüncelerini sadece yüz ifadesinden bile anlayabiliyordu.
Shen Siwei dudaklarını büzdü "Eğer bir savaş başlatırsak, bunun kimseye bir faydası olmaz. Sonunda tüm bölgelerin sonu Batı Bölgesi Z Şehri gibi olabilir." dedi.
Leizhe, "Gerçekten de öyle," diye onayladı.
Malken işaret parmağıyla yanağını kaşıdı ve içini çekti, "Ama Marg halkının yönetimini güç kullanmadan devirmek zor."
Oda sessizliğe gömüldü. Belli ki Leizhe,Gece Kuşları lideri olarak bile bu anlaşmayı nasıl etkili bir şekilde kullanacağını çözememişti.
"Ya da," Shen Siwei dudaklarını oynattı, "bırakalım halk karar versin."
"Ne demek istiyorsun?" diye sordu Leizhe.
"Bazı insanlar hakları için savaşmak isterken, diğerleri sadece barış içinde yaşamak ister. Anlaşma kamuoyuna açıklandıktan sonra, bazı siviller mevcut yaşamlarına alıştıkları için bunu umursamayabilir ve tarih olarak görebilir. Her bireyin tercihine saygı duyamayız ama çoğunluğun tercihine saygı duyabiliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...