Bir kehanet gerçekleşiyor
21:35, Miller'ın çalışma odası.
Amor masaya doğru yürüdü ve durdu, "Baba."
Masanın arkasında oturan Miller haberleri okuyordu ve başını kaldırıp bakmadı, "Erken dinlen."
"Sana veda etmeye geldim." Bu sözler söylenirken Miller nihayet başını kaldırdı.
"Senin için üniversiteden izin aldım. Geri dönmek için acele etmene gerek yok. Bu sefer bir süre daha evde kal."
"Hayır, yapacak başka işlerim var." Amor reddederken ses tonu düzdü.
"Başka işler mi?" Miller haber projeksiyonunu kapattı ve kaşlarını hafifçe çattı, "Ne başka işleri?"
"Bu konuda endişelenmene gerek yok."
"Sevgilinin cesedini almaya mı gidiyorsun?" Miller sandalyesinde arkasına yaslandı ve Amor'a küçümseyen bir tavırla baktı, "Amor, nasıl bu hale geldin? Eskiden itaatkârdın."
"Şu anki halimden memnunum."
"Hâlâ çok gençsin. Gerçekten büyüdüğünde, aşkın kararlarını gölgelemesine izin vermenin ne kadar aptalca olduğunu anlayacaksın." Miller işaret parmağıyla masaya vurdu, "Halktan biri için sosyal statünden vazgeçmek, senin adına utanıyorum."
"Kimin adına utanıyorsun?" Amor'un sakin ses tonu Miller'a bakarken nihayet dalgalanmaya başladı ve merhamet göstermeden delip geçti, "Senin mi?"
"Senin yüzünden tüm aile utanacak!" Miller'ın sesi öfkeyle yükseldi, "Ağzında gümüş bir kaşıkla doğdun, birçok insanın gıpta ettiği bir şey. Yine de minnettar olmak yerine mevcut sosyal sistemde bir sorun olduğunu düşünüyorsun. Nankörlük ettiğinin farkında mısın?"
"Teorilerimi bir kitapta yayınlamadım. Zaten kendimi tutmaya çalışıyorum."
"Hâlâ kitap mı yayınlamak istiyorsun? Ne şaka ama." Miller'ın dudakları alaycı bir ifadeyle kıvrıldı: "Seni uyarayım Amor. Konumuna uygun olanı yap ve beni sana böyle basit dersler vermek zorunda bırakma."
"Bugün buraya sana veda etmeye geldim çünkü artık o pozisyonu istemiyorum. Bana bir şey öğretmene ihtiyacım yok, bunun gayet farkındayım."
"Aile ile bağlarını koparmak mı istiyorsun?" Miller'ın yanağındaki kaslar öfkeyle hafifçe seğirdi ve bakışları karardı, "Sözde özgürlük ve aşk için mi? Bu çok saçma! Eğer bir siville ilişki kurmaya cüret edersen-"
Ancak bunu söylerken Miller aniden sakinleşti ve düşünerek "Dur, aslında bana iyi hatırlattın. Marg halkı şu anda bir halkla ilişkiler kriziyle karşı karşıya ve sivillerle ittifak iyi bir çözüm olabilir."
Amor kaşlarını hafifçe çattı.
"Pekâlâ, madem halktan biriyle evlenmek istiyorsun, dileğini yerine getireceğim." Miller kendini toparladı, "Yüzbaşı Shen Siwei uygun bir aday, o canavar avcısından çok daha saygın."
"...Saygın mı?" Amor'un aşağı sarkan elleri yavaş yavaş yumruk haline geldi.
"O zaman anlaştık. Bu ailenin bir üyesi olarak senin de sorumlulukların var."
"Daha önce de söyledim," ağzının kenarından çıkan sesi hafifçe titriyordu, "gidiyorum."
"Ne yapmak için gidiyorsun? Harabelerdeki vahşi adamın cesedini toplayabileceğini mi sanıyorsun?" Miller'ın sesi sabırsızlaştı: "Eğer gitmeye cesaret edersen, derhal cesedini parçalayıp köpeklere yedirmesi için birini gönderirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...