Bölüm 13

192 36 16
                                    


Altın kafa


"Artık dayanamıyorum.

Gözlerim neredeyse kör oldu".

Bir diskin süresi yüz saatten fazlaydı ve Shen Siwei tüm diski ileri sarınca bunun sadece bir animasyon filmi olduğunu anladı.

Klet gibi sert ve erkeksi görünen birinin bu tür içeriklerden nasıl zevk alabildiğini anlayamıyordu

Shen Siwei diski CD rafına geri koydu ve farklı bir açıdan yeniden düşünmek zorunda kaldı.

Bir kişinin evinde çocuk eşyaları varsa, bu tek bir anlama gelebilir - çocuğu var.

Yani Knock aslında Klet'in oğlu mu?!

...Bu biraz zorlama oldu.

Gökyüzü karardığında, rahatsız edici yetişkin ürünleri reklamları pencerenin dışında yeniden titreşmeye başladı.

Klet hâlâ daireye dönmemişti ve Moran'dan yeni bir talimat gelmemişti. Shen Siwei işe yarar bir bilgi bulamamıştı ve meseleyi kendi ellerine almaya karar verdi. Bir internet mağazasından pijama ve terlik satın aldı ve rahat bir banyo yaptı.

Biraz acıktığını hissetti ve besin takviyelerinin yanı sıra buzdolabında vakumlu mühürlenmiş haşlanmış sığır eti vardı.

Parmakları besin takviyesinin ambalajına dokunmak üzereydi ama Shen Siwei'nin aklına bir fikir geldi ve haşlanmış bifteği çıkardı.

Shen Siwei ısıtılmış bifteği bir tabağa döktü ve uzun zamandır tatmadığı yemek lezzetinin tadını çıkardı.

Sos zengindi ve et yumuşaktı; besin takviyelerinin kıyaslayamayacağı bir tattı.

Bu çete liderinin hayattan nasıl zevk alacağını bildiğini kabul etmek zorundaydı.

Mutfağı temizledikten sonra Shen Siwei bir süre haberleri izledi.

Batı bölgesindeki Z Bölgesi'yle ilgili haberler hâlâ orduyu temsil eden müzakerecinin mültecilerle görüşmesiyle ilgiliydi ve bu da bugün neden olduğu kargaşanın şehir üzerinde hiçbir etkisi olmadığını gösteriyordu.

Sıkılarak ekranı kapattı ve Klet'in muhtemelen o gece geri gelmeyeceğini düşündü. Shen Siwei bir kez daha özgürlüğünü kullandı ve Klet'in tek kişilik yatağını işgal etti.

Dünkü anlık uykunun aksine, Shen Siwei bugün kolayca uykuya dalamadı.

Yarı uykulu yarı uyanık bir halde garip bir rüyanın kıyısında dolaştı. Bilinmeyen bir süre sonra elektronik kilidin açılma sesini duydu.

"Konuşmak için evime gelmeni gerektirecek kadar önemli olan şey nedir?"

Derin ve farklı ses Klet'e aitti.

Shen Siwei gözlerini açtı ve kapıdan giren iki figür gördü. Biri uzun boyluydu, Klet olduğu belliydi, diğeri ise daha kısaydı, bu da görünüşünü net olarak görmeyi zorlaştırıyordu.

Odanın ışıkları hızla yandı ve Klet doğruca mutfağa gitti, diğer kişi de onu takip etti. Shen Siwei arkadan sadece uzun ve ince bir figür görebiliyordu.

"Son zamanlarda beni pek yanına almıyorsun gibi görünüyor."

Uzun boylu ve zayıf figür hoş bir genç erkek sesiyle konuştu.

Klet buzdolabından bir bira çıkardı ve tembelce mutfak tezgahına yaslandı. "Çok meşguldüm."

Mutfak ve tek kişilik yatak kare odanın karşılıklı köşelerinde yer alıyordu. İkisi de odada başka birinin olacağını düşünmemiş olacak ki Shen Siwei'yi fark etmediler.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin