Bölüm 33

188 29 29
                                    


Önemli kişiler


Sabah yedi ya da sekizde güneş hâlâ iyiydi ama Malken yeraltı şehrine yaklaştıkça etraf giderek fırın gibi ısınmaya başladı.

Uzaklardan bir gümbürtü sesi geldi, muhtemelen bir kum çökmesi. Kum çöküntüleri kum denizinde oluşan girdaplar gibiydi ve insanlar ya da canavarlar bir kez içine düştüklerinde hayatta kalma şansları çok azdı.

Malken nispeten güvenli bir bölgede bir rota seçti. Birçok mülteci yeraltı şehri ile Z Şehri arasında gidip gelirken bu yolu kullanmış ve herhangi bir kaza yaşanmamıştı.

Kavurucu güneşin altında yarım saat boyunca ilerledikten sonra nihayet yeraltı şehri karşısına çıktı.

Yeraltı şehrinin girişi iki büyük kayanın arkasına gizlenmişti.

Malken motosikletini gölgelik bir yere park etti ve tam yeraltı şehrine girmek için arkasını döndüğü sırada aniden yerde bir şey fark etti.

Motosikletten daha büyük, arkasında parlak, kalın bir kuyruğu olan, yavaşça hareket eden bir cisim vardı.

Kahretsin, işler daha da kötüleşebilir miydi?

Malken gölgenin şekli bozulmuş dev bir akrep olduğunu anladığında, akrep kayadan aşağı atladı.

Silahını çıkaracak zamanı olmadığı için sadece iki kez yana yuvarlanabildi. Ancak akrebin on iki bacağı vardı ve inanılmaz derecede hızlı hareket ediyordu. Tam kendini dengelemişken, büyük bir kıskacın kendisine doğru geldiğini gördü.

Tekrar yana yuvarlanmak zorunda kaldı ve o anda, yüksek bir "patlama" ile başının üzerindeki büyük kıskaç aniden patladı. Elinde pompalı tüfek tutan uzun boylu bir figür önündeki başka bir kayadan aşağı atladı.

"Patron!" Tanıdık figürü gören Malken o kadar heyecanlanmıştı ki neredeyse Klet'in kalçasına sarılmak için koşacaktı.

Klet silahını sürekli ateşleyerek akrebe yaklaştı. Bir süre sonra akrep kayanın üzerinden süzülerek kaçtı.

"Şehirde çok uzun süre mi kaldın?" Klet tüfeğini bıraktı ve Malken'e baktı. "Bir akreple bile baş edemiyorsun."

"Beni hazırlıksız yakaladı!" Malken ayağa kalktı ve pantolonundaki kiri fırçaladı.

Karşılaşır karşılaşmaz patronu tarafından aşağılanmasına rağmen, yine de gülümseyerek Klet'e yumruğunu uzattı ve "Görüşmeyeli uzun zaman oldu patron," dedi.

Klet yumruğunu Malken'in yumruğuna vurdu ve ardından dar girişten yeraltı şehrine atladı.

"Sana gönderdiğim mesajı gördün mü?" Malken, karmaşık yeraltı geçitlerinden geçerek Klet'in peşinden gitti.

Yüzeyde güneş enerjisi cihazları kurulu olduğu için geçitlerde yeterli aydınlatma vardı. Su kaynaklarının kıtlığı dışında, yeraltı şehrinde yaşam pek de kötü sayılmazdı.

"Onu gördüm." Klet ahşap bir kapıyı açtı ve yaklaşık yirmi metrekare büyüklüğünde bir odaya, daha doğrusu bir mağaraya girdi.

Odanın yer karoları ya da düzgün duvarları yoktu; etrafı kumla çevriliydi.

"Bize yardım edecek misin?" 

"Hayır." dedi Klet kanepeye uzandı ve televizyonu açtı.

"Patron..." Malken hemen üzgün bir yüz ifadesi takındı. "Sana gerçekten ihtiyacımız var."

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin