Bölüm 39

174 29 3
                                    


Düşüncelere takıntılı


Klet hemen konuşmadı ve düşünceli bir ifade sergiledi.

Shen Siwei bir süre devam etmeden bekledikten sonra kaşlarını hafifçe kaldırdı. "Sorun nedir? Henüz bir hikâye bulamadın mı?"

"Hayır," Klet bakışlarını yeniden odaklayarak Shen Siwei'ye baktı. "Sana gerçeği söyleyip söylememeyi düşünüyorum."

Shen Siwei, bu adam dürüst, diye düşündü.

"Her neyse," Shen Siwei havuzdan biraz su alıp boynuna döktü. "Zaten buna inanmazdım."

Klet biraz çaresiz bir ifadeyle usulca kıkırdadı. "Yeterince makul."

Başını dikleştirdi, uzaktaki manzaraya baktı ve derin bir ses yavaşça dudaklarından taştı. "İlk başta seni sinir bozucu buldum. Seninle pazarlık yapmak istemedim ama sen ısrarla yanımda kalmaya devam ettin."

"Buna inanmıyorsun, değil mi?" Klet, Shen Siwei'ye eğlenen bir ifadeyle baktı.

"Devam et."  dedi Shen Siwei 

"Başlangıçta seni göndermek için ısrar ettim ama seni şüpheli buldum. Sivil olduğunu iddia ediyordun ama silah seslerine çok alışkındın. Bu kusurun sayesinde ordu tarafından gönderilen gizli bir ajan olduğunu hemen anladım."

" Yani diyorsun ki," diye araya girdi Shen Siwei şüpheyle, "göreve başlar başlamaz açığa mı çıktım?"

Shen Siwei kaşlarını çatmaktan kendini alamadı. "Bana karşı dürüst ol."

Belki de bunu gören Klet iyi bir ruh hali içinde sözlerine devam etti: "Kimliğini doğrulamak için seni self-servis bir otele götürdüm. Kimliğini kaydettirdiğinde..."

"Self-servis bir otel mi?" Shen Siwei aniden daha önce hissettiği o garip aşinalık duygusunu hatırladı. "Check-in makinesi kapıdan girdikten sonra sağ tarafta mı?"

"Hatırlıyor musun?" Klet şaşırmış görünüyordu.

"Hayır," dedi Shen Siwei dudaklarını oynatarak. "Sadece yanından geçtim."

Yarı kısık gözlerle, aurorayı yansıtan havuz suyuna baktı. Yüz ifadesi suyun yüzeyi gibi sakindi ama kalbi çoktan çalkantıya girmişti.

Belki de Klet bir hikâye uydurmuyordu.

Shen Siwei gerçekten de o self-servis otele gitmiş olduğunu hissetti. Eğer Klet bir hikâye uyduruyor olsaydı, aşinalık duygusuna tam olarak isabet ettiremezdi.

Yani, gerçekten beş yıl önce mi uyandı? Moran anılarıyla oynamış olabilir miydi?

Birdenbire Shen Siwei'nin kafası karıştı. Hangi anıları doğru, hangileri yanlıştı?

Kulaklarına gelen parmak şıklatma sesi karmakarışık düşüncelerini bozdu.

"Hâlâ dinliyor musun?" 

"Mm," dedi Shen Siwei, "Devam et."

"Az önce Barn'ı öldürdüğünden bahsettim ve seni self-servis hamamda buldum." Klet, "Aslında o zaman senden şüphelenmiştim. Ama aslında zayıfmış gibi davranıyordun."

"Zayıf numarası yapabilir miyim?"

"Kıçına tokat attım ve sen de saçımı çektin."

Shen Siwei'nin gözleri bir anda açılarak önceki tüm düşüncelerini altüst etti. "O kesinlikle ben değildim," diye iddia etti. "Kıçıma tokat atmaya cüret etseydin, kesinlikle hayatta kalamazdın."

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin