Bölüm 67

140 25 0
                                    


Sadece sen olabilirsin.


Akşamın ilerleyen saatlerinde saygılarını sunmak için gelenlerin sayısı giderek azaldı. Oksijen tüpü taşıyan hizmetçi çeşitli malzemeleri toplamaya başladı ve çevrede devriye gezen muhafızlar yavaş yavaş dağılıp eski yerlerine döndüler.

Shen Siwei ve Klet erkenden odalarına dönmüş, kamuoyundaki gelişmeleri yakından takip ediyorlardı. Miller'ın intihar notu ve Derin Deniz Enerji İstasyonu haberleri hızla yayıldı. Marg halkı henüz bir açıklama yapmamış olsa da, ülke çapında bir referandum yapılacağı kesindi - sadece zaman meselesiydi.

Beklenmedik bir şey olmazsa, referandum hazırlıkları bir hafta içinde resmen başlayacaktı.

"Burası hakkında ne düşünüyorsun?" Klet mikrobilgisayarın projeksiyon ekranını Shen Siwei'ye uzattı.

Shen Siwei'nin harici iletişimi hâlâ bağlanamamıştı, bu yüzden şu anda Klet'in erişim noktasını kullanıyordu. Avucundaki haber aniden bir manzara resmine dönüştü ve Shen Siwei anlaşılmaz bir şekilde "Burası neresi?" diye sordu.

Klet: "Düğünümüzü burada yapabiliriz" dedi.

Shen Siwei: "..."

Klet'in de kendisi gibi mevcut duruma dikkat ettiğini sanıyordu ama meğer tek düşündüğü evlenmekmiş.

"Bunu sonra konuşuruz." Görüntüyü kapattı.

"Ne zaman sonra?" Klet, Shen Siwei'nin üzerine eğildi, gözlerinde bir parça ateş parlıyordu. "Töreni daha sonra yapabiliriz ama şimdi..."

Büyük eli huzursuzca Shen Siwei'nin beline tırmandı ve ustaca kıçına doğru hareket etti.

"Şimdi biraz acıktım," dedi Klet boğuk bir sesle, imalar daha açık olamazdı.

Shen Siwei kendini tutamadı ama biraz tuhaf hissetti, acaba aniden fikrini mi değiştirmişti? Eskiden çok masumdu.

"Ben de biraz açım." Shen Siwei başını sallayarak onayladı ve Klet'in eğilen bedeninden sıyrılarak koltuktan kalktı. "Akşam yemeği için restorana gidelim."

"Akşam yemeği mi?" Klet başını eğdi ve bir kaşını kaldırdı.

"Aç olduğunu söylememiş miydin?"

"Ben..."

"Hadi gidelim."

Shen Siwei yatak odasının kapısına doğru yürüdü ve ağır metal kapıyı kaldırdı. Klet'e dönüp baktı ve gözleriyle onu takip etmesini işaret ettikten sonra doğruca koridora yürüdü.

Klete kaşlarını çattı, iletişim cihazını açtı ve bir mesaj gönderdi.

[Klet: İpuçları işe yaramıyor.]

[Malken: Nasıl olur? Müzakereci anlayamıyor mu?]

[Klet: Anladı. Sadece anlamak istemiyor.]

[Malken: İstemiyor olmayabilir, belki de sadece utangaçtır. İddialı ol, patron.]

[Klet: İşe yaramayacak.]

[Klet: Beni tekmelemesinden korkuyorum.]

Sıradan zengin evlerinin aksine Miller ailesinin mutfağında şef yoktu. Bunun yerine, standartlaştırılmış tariflere göre herhangi bir yemeği üretebilen yapay zekâ robotları vardı.

Ancak Shen Siwei yine de robotlara tam olarak güvenemediği için mutfağa bizzat giderek yemekleri denetledi ve ardından iki tabak haşlanmış sığır etini yemek odasına taşıdı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin