Bölüm 25

190 28 1
                                    


Çocuksu adam


Boşluğa düşmek için zamansız bir andı.

Shen Siwei klet'in kendisini izlediğini biliyordu ve bir şeylerin ters gittiğini kesinlikle hissedebiliyordu. Ancak Shen Siwei bir anda pek çok şeyi anladı ve bu ferahlatıcı his zihnini doldurdu. Yarı yolda durmak istemedi.

Anlaşıldığı üzere, yeni doğan bebeklerin ortaya çıkışı daha da önce, yirmi yıl önce Hayat Ağacı'nda başlamıştı.

Başlangıçta ağlayıp yalnız gitmek istemediğini söylese de Shen Siwei ile yollarını ayırdıktan sonra tereddüt etmeden nehre atlayan güçlü ve cesur küçük bir çocuk vardı.

Aradan uzun yıllar geçmişti ve hayatta kalabilseydi yirmili yaşlarında genç bir adam olacaktı.

... eğer hayatta kalabilseydi.

O görevden sonra Shen Siwei Hayat Ağacı'nı anlamada yirmi yıl geride kaldı.

Uydurma açıklamasının Moran'ı kandırıp kandırmadığını bilmediği gibi, başka operasyon ekiplerinin küçük çocuğun izini takip edip etmediğini de bilmiyordu.

Umarım küçük çocuk hayatta kalmıştır. Eğer bir şans varsa, Shen Siwei onu tekrar görmek ve iyi olup olmadığını anlamak istiyordu...

" Müzakereci ?" klet elini kaldırdı ve Shen Siwei'nin önünde salladı. Çevrimdışı kukla bebek hâlâ tepki vermedi.

Klet kaşlarını çattı ve Shen Siwei'nin çenesini kavrayarak onu bakışlarını kaldırmaya zorladı. "Bana oyun oynamayı bırak."

Shen Siwei'nin boş gözleri titredi ve eski rengine kavuştu.

Shen Siwei kendini biraz çaresiz hissetmekten alıkoyamadı. Kendini gerçekten kaybettiğinde bile, klet bunu oyun oynamak olarak görüyordu. Görünüşe göre Klet'in gözünde bir tür yalancı düzenbaza dönüşmüştü.

"Hayır," Shen Siwei yavaşça başını kaldırdı ve çenesini klet'in elinden geri aldı. "Ben sadece geçmişi düşünüyordum."

Bu Shen Siwei'nin gerçek duygusuydu.

Hayat Ağacı'nda ilk yeni doğan ortaya çıktığında, Marg halkı onları yok etmeyi seçti.

Eğer Marg halkı ilk yeni doğanın varlığına izin verseydi, diğer halk da doğum üzerindeki kısıtlamaları kaldırabilirdi. O zaman "Deklarasyon" anlamsız bir belge haline gelecek ve yeni bir enerji krizi patlak verebilecekti.

Onu asıl endişelendiren, küçük çocuktan sonra ikinci, üçüncü ve daha birçok yeni doğanın dünyaya gelmiş olmasıydı. Marg halkı onları keşfettiğinde, artık onları bu kadar kabaca yok edemezlerdi. Ne de olsa, çocukları öldürmek açıkça tartışılamayacak bir şeydi.

Shen Siwei, klet'in Marg halkının yeni doğanlarla ilgili yeni yasalar hazırladığından bahsettiğini hatırladı.

Sonunda hangi politikaları uygularlarsa uygulasınlar, bu yeni doğanlara yapılan muamele kesinlikle küçük çocuğa yapılandan yüz hatta bin kat daha iyi olacaktı. Başka bir deyişle, Shen Siwei empati kurup o küçük çocuğu kurtarmasaydı, Hayat Ağacı'nın gelişim tarihinde bir kurban olacaktı.

Şimdi, yirmi yıl sonra, pek çok insan tıbbın sınırlamalarından kurtulmuş ve üreme yeteneklerini yeniden kazanmıştı. Marg halkı bu durumu ele almak için yeni stratejiler geliştirebileceğine göre, neden en başta bu kadar aşırı önlemlere başvurdu?

Sara'yı feda etmek, aksiyon ekibini feda etmek, hepsi gelecekte olması kaçınılmaz olan bir şeyi gizlemek içindi. Buna gerçekten değer miydi?

O zamanlar o küçük çocuğun gitmesine izin verdiği için minnettardı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin