Bölüm 42

186 29 11
                                    


Yapay embriyolar


Yeraltı zindanında çok fazla yiyecek seçeneği yoktu. klet bir şekilde birkaç parça kurutulmuş tavşan eti bulmayı başardı.

Et sertti ve Shen Siwei'nin dişlerine yapıştı. Sanki büyük bir düşmanla karşı karşıyaymış gibi kaşlarını çattı ve dişlerinin kesinlikle herhangi bir değişikliğe uğramadığını düşünerek çiğnedi.

Çok geçmeden elektromanyetik sobanın üzerindeki çaydanlık ıslık çaldı ve buhar şiddetle yükseldi.

Klet emaye bir fincan çıkardı, Shen Siwei için sıcak su doldurdu ve koltuğa geri oturarak "Doğrudan içebilir misin?" diye sordu.

Ağzındaki yemeği yutmaya çalışan Shen Siwei, "Hayır" dedi.

Klet, "Demek ki sadece dış görünüşün sert," dedi.

Shen Siwei cevap vermeden tavşan etinden bir ısırık daha aldı.

"Yoğun bir faaliyette bulunmadığın zamanlarda oksijen maskesi takmana gerek olmadığı açık," diye düşünceli bir şekilde devam etti klet. "Bu, tüm yoğun faaliyetlerde maske takman gerektiği anlamına mı geliyor?"

Shen Siwei kaşlarını çattı. "Neden bu kadar çok soru soruyorsun?"

"Vücudunu anlamak için."

"Anlaşılacak bir şey yok."

-Manyetik parçacıkları transfer etme yeteneğini keşfettikten sonra Shen Siwei'nin kendisi bile pek bir şey anlamadı.

Klet elindeki kurutulmuş tavşan etini sakince bitirdikten sonra ellerini çırptı ve "Bu gece dinlenmek ister misin?" diye sordu.

Yeraltı zindanında geceler cıvıl cıvıldı, gündüzleri ise yarım gün boyunca tek bir kişi bile görülmeyebilirdi.

Shen Siwei soğumuş sade sudan bir yudum aldı, emaye bardağı yere bıraktı ve "Önce Amor'u bulalım" dedi.

Yeraltı zindanı manzaralı bir yer değildi. Amor ve Li oraya sadece kalacak bir yer bulmak için gitmişlerdi.

"Yaşlı Hayalet, benim," diye seslendi Klet, sımsıkı kapalı panjurlu kapıya vurdu ve yukarıdaki kameraya doğru belli bir açıyla konuştu.

Bir süre sonra kameradan keskin bir ses geldi, "Yanındaki kim?"

"Arkadaşım," dedi Klet ve ekledi, "Aynı zamanda Malken'in de arkadaşı."

Panjur kapısı yarıya kadar açıldı ve Shen Siwei kapıdan içeri doğru eğilerek klet'i takip etti.

Dar geçit atılmış elektronik parçalarla doluydu. klet yürürken, "Yaşlı Hayalet Malken'in akıl hocası," diye açıkladı.

Shen Siwei hafızasını yokladı ve "Bu ismi daha önce duymamıştım" dedi.

"Bu normal," dedi Klet. "Ona eskiden Mekanik El denirdi."

Shen Siwei Mekanik El adını duymuştu. Mekanik protezleri geliştiren ilk kişiydi ve başlangıçta gelecek vaat eden bir subaydı. Ancak giderek delirmiş, canlı askerler üzerinde deneyler yapmaya başlamış ve sonunda kalıcı olarak Hayat Ağacı'nın ötesine sürgün edilmişti.

İster Dük ister Yaşlı Hayalet olsun, Shen Siwei bu karakterleri donmadan önce de biliyordu.

Başlangıçta, bu insanlar ona oldukça uzaktı ama şimdi, yeraltı çöl şehrinde, bir tarih kitabını yeniden açmak gibiydi.

"Çok dikkatli ve tuhaf bir öfkesi var. Tüm konuşmayı benim yapmama izin ver," diye tavsiye etti Klet.

"Tamam."

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin