Bölüm 62

144 29 3
                                    


Shen Siwei baş ve işaret parmağını kullanarak örümcek kapsülünün iki ucunu sıkıştırdı ve ışık altında inceledi.

Kapsül sakin metalik bir parıltı yayıyordu, yaklaşık küçük bir tırnak büyüklüğündeydi ve önceki tane büyüklüğündeki kapsüllerden daha büyüktü.

"Bunu nasıl kullanabilirim?" Shen Siwei örümcek kapsülünü yere bırakarak sordu.

"Sadece yut," dedi Klet.

Shen Siwei örümcek kapsülünü ağzına attı ve bir yutma hareketi yaptı. Küçük kapsül bademciklerinin yakınında durdu ve fark edilir bir yabancı hissine neden oldu.

Boğazında yutulamayan veya tükürülemeyen bir şey sıkışmış gibi hissetti ve bu onu oldukça rahatsız etti.

Ancak aynı zamanda, sıkıştırılmış yüksek konsantrasyonlu oksijen örümcek kapsülünden salınarak göğsündeki boğulma hissini hafifletti ve vücudunu daha hafif hissettirdi.

"Nasıl bir his?" 

"Çok iyi."

Bir kez alıştıktan sonra, yabancı cisim hissi daha az yoğun hale geldi ve oksijen maskesi gibi kapılıp götürülmesi konusunda endişelenmeye gerek kalmadı.

Shen Siwei yerden kalktı, omuzlarını oynattı ve Klet'e doğru yürüdü. "Ne kadar süre dayanabilir?"

"Malken birkaç günün sorun olmayacağını söyledi."

Bu iyi bir şey.

Fotoelektrik bariyerin çevresine doğru yürüdü ve Klet'e, "Kıpırdamadan dur, seni çıkaracağım," dedi.

Kare şeklindeki fotoelektrik çit yere sabitlenmiş dört radyatörden oluşuyordu. Radyatörlerden biri yok edilirse, kalan üçü otomatik olarak bir ikizkenar üçgen oluşturacak ve kafesin alanını daha da küçültecekti.

Ve eğer bir diğeri yok edilirse, kalan ikisi 360 derecelik bir çevreleme modunu etkinleştirerek çitin içindeki kişiyi yakarak öldürüyordu.

Ancak, Shen Siwei böyle bir şeyin klet'in başına gelmesine izin vermeyecekti.

İkinci radyatörü yok ettikten sonra Klet'i vücuduyla bloke etti ve son iki radyatörü hızla yok etti.

Kıyafetleri alev aldı ve yanık izleri bıraktı.

O anda, Klet ceketini üzerine sararken sırtında sıcak bir his hissetti.

"Seni bulmaya gelmeseydim, ne zaman dönecektin?" Klet kaşlarını çattı, derin sesi hayal kırıklığıyla doluydu.

Dürüst olmak gerekirse, Shen Siwei'nin tahmin edemeyeceği pek çok şey vardı. Moran'ın bu kadar sapkın olduğunu nereden bilebilirdi? Miller'ın onu kullanacağını nereden bilebilirdi?

"Kilitli kalmaya katlanabilirim ama neden beni bulmak için buraya geldin?" Shen Siwei'nin Klet'e söylemek istediği pek çok şey vardı ve yere oturmaya karar verdi, "Beni kilitledikleri yetmedi mi? Buraya kendini sunmak için mi geldin?"

"Beni hapsedemezler." Klet de bağdaş kurup oturdu "Hiçbir şey yapmadan öylece oturamazdım."

"Bu yüksek voltajlı fotoelektrik bariyerden korkmuyor musun?" Shen Siwei çenesini kaldırarak Klet'in kolundaki yanıkları işaret etti.

"Yaralanabilirim," dedi Klet kayıtsızca yaraya bakarak, "ama ölmeyeceğim."

Görünüşe göre Klet, Shen Siwei'nin hayal ettiği kadar pervasız değildi.

Üst düzey savunma sisteminin kendisine saldırmayacağını biliyordu, bu yüzden yukarı çıkmaya karar verdi. Dahası, örümcek kapsülünü Shen Siwei'ye getirmek için eksiksiz bir planı vardı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin