Sera çiçeği.
"Onlara artık bakmalarına gerek olmadığını söyle."
Bu birkaç kelimeyle Avis gönderilmiş oldu. Klet kollarını göğsünde kavuşturmuş, mutfak tezgâhına yaslanarak Shen Siwei'yi uzaktan izliyordu.
Şarap kırmızısı ipek pijaması tenini daha da açık gösteriyordu ve nadiren açıkta kalan burnu yuvarlak ve pürüzsüz görünürken, dolgun dudaklarında soluk pembe bir ipucu vardı.
-Serada yetiştirilmiş güzel bir çiçek gibi.
Peki böylesine tehlikeli bir yerde kalacak özgüveni nereden buluyordu?
"Fikrimi değiştirdim." Dolgun dudakları kıpırdadı ve Klet'i sinirlendiren sözler söyledi. "Burada kalmaya karar verdim."
Bira şişesi keskin ve delici bir sesle tezgâhın üzerine bırakıldı.
Klet sonunda mutfaktan çıktı ve bir sandalyeyi sürükleyerek yavaşça Shen Siwei'ye yaklaştı. Yaklaşırken takındığı tavır açıklanamaz bir sorgulama duygusu taşıyordu.
Sandalye sonunda tek kişilik yatağın yanında durdu ve Klet rahatça üzerine oturup kollarını ve bacaklarını kavuşturarak Shen Siwei'ye baktı. "Adamlarım seni almaya geldiğinde çoktan gitmiştin."
Basit bir gerçeği ifade etti.
"Ve sonra geri döndüm."
"Kapı kodunu bilmiyorsun." Kryat çelişkiye dikkat çekti.
"Koridordaki pencereden tırmandım, sonra da balkondan içeri atladım."
Shen Siwei, Klet'in bu soruyu soracağını biliyordu, bu yüzden önceden hazırlık yapmıştı. Hatta olasılıkları bile değerlendirdi, biraz zorlayıcı olsa da tamamen imkansız değildi.
Klet gerçekten de şüpheciydi, "sen mi?"
Shen Siwei soruyu basitçe Klet'e yöneltti: "O halde içeri nasıl girdim?"
Elektronik kapı kilidinin kurcalandığına dair hiçbir iz yoktu ve içeri yalnızca balkondan girilebiliyordu. En azından bu noktada Shen Siwei yalan söylemiyordu.
Elbette, Klet bu soru üzerinde daha fazla durmadı. Bir süre sessiz kaldıktan sonra "Gitmeyi planlamıyor muydun? Neden fikrini değiştirdin?"
"Geri dönemem." En zor ilk soruyu geçtikten sonra, sonrakiler çok daha kolay olacaktı. Shen Siwei tembelce bir bacağını kıvırdı, dirseğini dizine dayadı ve çenesini yukarı kaldırdı. "Görevimi tamamlamadım ve geri dönmeme izin vermiyorlar."
Ses tonunda bir parça çaresizlik vardı. Shen Siwei daha önce hiç savunmasızlık rolü oynamamıştı ve oyunculuk becerilerinden emin değildi. Ancak Klet'in tepkisine bakılırsa, uydurduğu hikâyeye inanmış gibi görünüyordu.
"Müzakere görevi mi?"
Shen Siwei, "Evet," diye cevap verdi, "Görüşmemize devam edelim."
Klet ne doğruladı ne de yalanladı, Shen Siwei'ye bakarken bakışları derindi. "Elektrik santralinin saldırıya uğradığını biliyor muydun?"
"Ne?" "Ne zaman oldu bu?"
Klet, Shen Siwei'yi gözlemledi ve görünüşe göre ifadesinde herhangi bir kusur bulmaya çalıştı.
Ancak, zararsız görünümünden mi yoksa başka bir şeyden mi bilinmez, bakışlarını hızla geri çekti ve buzdolabına doğru yürüdü. "Bira ister misin?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...