Bölüm 12

205 24 11
                                    


Süngerbob Kare Pantolon


"Ben gidiyorum."

Sonunda Shen Siwei uzlaşmayı seçti.

Maskeyi tekrar eline alan Shen Siwei koltukta hareketsiz bir şekilde oturdu ve lavabonun yanında bulaşık yıkayan Klet'e bakarak ondan nasıl zor yoldan bilgi alabileceğini düşündü.

Önce Klet'i bayıltacak ve bir sandalyeye bağlayacaktı.

Klet bu işkenceye daha fazla dayanamadığında, : "Sorularıma doğru cevap ver, ben de seni bırakayım." Her şeyi zihninde planladı

İlk adımın başarılı olma şansı çok yüksekti.

Ancak, bu haydut lider boyun eğmeyi reddederse, bu bir sorun haline gelebilirdi.

Mutfaktaki su sesi aniden kesildi ve Shen Siwei hemen Klet'in bakışlarından kaçınarak zihnindeki acımasız görüntüleri sildi ve mini bilgisayarına bakıyormuş gibi yaptı.

"Birkaç kıyafet aldım. Teslim edildikten sonra tek başıma gideceğim."

"Tek başına mı?" Klet ellerindeki suyu sildi. "Z Şehri'nden güvenle ayrılabileceğinden emin misin?"

Shen Siwei, "Gün boyunca nispeten güvenli olduğunu söylemiştin," diye cevap verdi. "Her şey yolunda olmalı."

Pencerenin dışında karga gaklamaları dışında hiçbir ses yoktu; sanki burası bir şehir değil de insanlar tarafından nadiren ziyaret edilen ıssız bir çöldü.

Belki de Shen Siwei sonunda gitmeyi kabul ettiği için, Klet'in keyfi yerinde görünüyordu. Güvenlik konusunu tartışmadı ve sadece "Giysilerinin teslim edilmesine ne kadar var?" dedi.

"Yarım saat," diye yanıtladı Shen Siwei.

Klet saati kontrol etti. "Yarım saat içinde seni alması için birini göndereceğim."

Sözleri pazarlığa yer bırakmıyordu ama Shen Siwei sinirlenmedi çünkü Klet "İlgilenmem gereken başka meseleler var" diye ekledi.

Kanepede sessizce oturup haberleri izlemeye karar verdi. Bir süre sonra Klet gitti.

On dakika sonra, acil bir teslimat dronu balkona indi.

Shen Siwei satın aldığı haki renkli iş üniformasını giydi, koyu renkli örgü bir şapka taktı ve aristokrat aurasını tamamen gizledi. İlk bakışta sıradan bir adam gibi görünüyordu.

Drone birkaç dakika önce gelmiş olsaydı, Shen Siwei'nin Klet'i takip etme şansı olabilirdi. Ama şimdi orijinal plana sadık kalmalı ve elektrik santralini araştırmalıydı.

Saate baktığında, Klet'in adamlarının gelmesine daha on dakikadan fazla zaman olduğunu gördü.

Dairede güvenlik kamerası yoktu. Shen Siwei sakince odadan çıktı ve beklenmedik bir şekilde koridorda çöp ayıklayan Knock'la karşılaştı.

"Müzakereci Abi" dedi kapı tokmağı çöp poşetini yere bırakıp Shen Siwei'nin kıyafetine şaşkınlıkla bakarak, "Nereye gidiyorsun?"

Shen Siwei doğal olarak doğruyu söylemedi. "Gökyüzüne geri dönüyorum."

knock gözlerini kırpıştırdı. "Hayat Ağacı'nın dışındaki karla kaplı dağları gökyüzünde görebileceğinizi duydum. Bu doğru mu?"

"Doğru." Shen Siwei Knock'un başını okşadı ve yanına çömeldi. "Bu başka birinin çöpü mü?"

"Evet!" diye başını salladı. "Ayıklamalarına yardım ediyorum, onlar da bana harçlık veriyor."

Shen Siwei kendini biraz sıkıntılı hissetti. Kirli meyve suyunu görmezden gelerek son birkaç şişeyi sınıflandırmasına yardım etti ve sonra ayağa kalkarak ona on yuan uzattı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin