Kafesteki kuş
Shen Siwei yirmi yıl önceki yağmurlu geceyi hayal etti.
Küçük çocukla yollarını ayırdıktan sonra savaş bölgesine döndü ve Leizhe'yi buldu.
"Yüzbaşı, hedef öldü, tekrar ediyorum, hedef öldü," diye telsizden ses geldi.
Shen Siwei, Leizhe'yi bir konut binasında saklanmaya götürdü ve Moran'a rapor verme fırsatını değerlendirdi.
"Ceset ne durumda?" Kulaklıktan gelen yoğun silah sesleri Moran'ın durumunun da iyi olmadığını gösteriyordu.
Shen Siwei, "Nehre düştü ve sürüklenip gitti," dedi.
"Hedefin öldüğünden emin misin?" Moran sordu.
"Onu kendim vurdum ve öldürdüm."
Moran hemen cevap vermedi, görünüşe göre bilgiyi doğrulayıp doğrulamamayı düşünüyordu. Ancak ekip üyelerinin geri çekilme çağrısı yapan sesleri kulaklıktan geldi ve sonunda ekibe yeniden toplanmalarını emretti.
Shen Siwei ve Leizhe konut binasını terk etmeye hazırlandılar ama dışarı adım atar atmaz küçük bir Gece Şahinleri mangasıyla karşılaştılar.
İkili çatıya çıkmaya zorlandı ve Shen Siwei Leizhe'den karşı binaya atlamasını istedi. Tam o anda ayaklarının dibine bir bomba düştü.
"Bang!"
Shen Siwei aniden uyandı ve tanıdık beyaz tavana baktı.
Yavaş yavaş kendine geldi ve rahatlamış sinirleri yeniden gerildi. Bilinçsizce doğrulmaya çalıştı ama ellerinin ameliyat masasına bağlı olduğunu gördü. Yüzünde oksijen maskesi de yoktu.
"Uyanmışsın."
Siyah askeri üniforma giymiş olan Moran ameliyat masasının yanında durmuş, elleri arkasında, sakince Shen Siwei'yi izliyordu.
Shen Siwei soğukkanlılıkla çevresini inceledi ve laboratuvara geri döndüğünü fark etti. Dr. Chen, Shen Siwei'nin beynindeki kontrol çipinin çalışma terminali olması gereken kontrol konsolunun arkasında duruyordu.
Moran Shen Siwei'nin bakışlarını fark etmiş olacak ki, "Aklına komik fikirler gelmesin," dedi. "Fazla uzağa gidemezsin"
Moran haklıydı. Oksijen maskesi olmadan Shen Siwei bileğini sıkan metal halkayı bile çıkaramıyordu.
Kaslarını gevşetmeye karar verdi ve Moran'a bakarak, "Bombalamanın açığa çıkmasından korkmuyor musun?" diye sordu.
Moran çenesini okşadı ve usulca kıkırdadı: "Bunun benim kararım olduğunu mu düşünüyorsun?"
Shen Siwei Moran'ın ne demek istediğini anladı ve sessizce kaşlarını çattı.
"Bu emir yukarıdan geliyor," diye yukarıya doğru işaret etti Moran.
Laboratuvar Hayat Ağacı'nın üçüncü katında bulunuyordu ve "yukarıda" derken doğal olarak Marg halkını kastediyordu.
Moran düşüncesini kanıtlamak için minyatür bir bilgisayarda bir haber sayfası açtı. Ekranda, ikonik Creston Grand Hotel'in harabeye döndüğü, deliklerle dolu bir şehir görünüyordu.
Haber başlığı: Batı Bölgesi mutantlı canavarlar tarafından işgal edildi, ordu acımasızca misilleme yapıyor.
Altta, Z Şehri sokaklarında dolaşan çöl kurdu sürülerinin görüntüleri vardı, ancak makalede çöl kurtlarıyla savaşan mültecilerden hiç bahsedilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...