Tutuklusun!
Shen Siwei önündeki iki adamın arkalarını dönüp sanki o yokmuş gibi konuşmaya başlayacaklarını beklemiyordu.
"Onu başka biriyle mi karıştırdın?" Malken çenesini ovuşturarak sordu.
"Bu imkânsız." Klete arkasını dönüp tanıdık figüre baktı, kollarını kavuşturup düşündü: "Sürekli maske takan başka birini gördün mü hiç?"
Malken düşünceli bir ifadeyle başını salladı, "Ama neden bizi tanımıyor?"
"Saç ve göz rengi öncekinden farklı."
Shen Siwei kaplıcada çırılçıplaktı ve silahı hâlâ kuru bir şekilde elinde tutuyordu. İki adam arasındaki konuşma kulağına net bir şekilde geliyordu ve tehdidini hiç ciddiye almadıkları belliydi.
Kaşlarını çatmaktan kendini alamadı ve onlara "Ben hâlâ buradayım" diye hatırlattı.
klete sonunda dönüp Shen Siwei'yi inceledi ve "Eğer müzakereci değilsen, o zaman kimsin?" diye sordu.
Shen Siwei doğal olarak bir numaralı aranan suçluya gerçek adını açıklamak istemedi, bu yüzden "Önce bana bu müzakerecinin kim olduğunu söyle" diye cevap verdi.
"O bizim arkadaşımız," diye araya girdi Malken, "ve sen de tıpkı ona benziyorsun."
"Beni yanlış anladınız," dedi Shen Siwei, "Ben o değilim."
Bununla birlikte, havuzun yanındaki iki adam tekrar arkalarını döndü.
Malken ciddiyetle, "Onun müzakereci olduğuna eminim," dedi, "sesi bile aynı."
"Gerçekten de," diedi Klet, "Bir klon olabilir mi?"
"İmkânsız değil."
Tam önünde tartışılırken, Shen Siwei ilk kez böyle bir şey yaşıyordu.
Duygular denen ip ileri geri çekiliyordu ve alnındaki damarlar kontrolsüzce zonklamaya başladı.
Shen Siwei birdenbire duygusal dalgalanmalar yaşayamadığını değil, "doğru" kişi veya durumla karşılaşmadığını fark etti.
Belli ki bu iki kişi onun sabrını sınama konusunda oldukça yetenekliydi.
"Sizi duyabiliyorum," dedi soğuk bir sesle.
İki adam tekrar geri döndü ve Malken "Sen bir klon musun?" diye sordu.
Shen Siwei sabırla, "Hayır, değilim," diye cevap verdi.
klet sesini alçalttı ve Malken'e, "Klonlar klon olduklarını bilmezler," dedi.
"Mantıklı," diye başını salladı Malken, "O zaman onun olayı ne?"
Shen Siwei daha fazla dayanamayarak, "Size zaten klon olmadığımı söyledim" dedi.
Klonların büyüme anıları olmazdı ama Shen Siwei'nin çocukluktan yetişkinliğe kadar olan anıları çok netti. Üçüncü katta doğduğunu, ikinci katta askeri okula gittiğini ve orduya katıldıktan sonraki zamanının çoğunu zemin katta görevler yaparak geçirdiğini hatırlıyordu.
Sadece yirmi beş yıl öncesine ait anıları biraz muğlaktı, sadece ordunun askere alma bilgilerini yayınladığını, dönüşüm projesine katılmak için gönüllü olduğunu ve bildiği bir sonraki şey, şimdiki zamanda uyandığıydı.
Kaplıcanın yanındaki iki kişi tekrar arkalarını döndü.
Malken, "O zaman o bir biyo-insan olmalı, kesinlikle bir biyo-insan," dedi, "Belki derisini soyarsak içinde bir makine vardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...