Uçak gece boyunca doğuya doğru uçtu.
Otomatik uçuş modunda, birinin rotayı izlemesine gerek yoktu ve ikisi de rahatça dinlenebiliyordu.
Shen Siwei yardımcı pilot koltuğuna uzanmış, tavana yansıtılan haberleri izliyordu ve Klet'e, "Batı Bölgesi'ndeki Z Şehrindeki mültecilere yeni bir tür ilaç enjekte ediliyor" dedi.
Haberde, Z Şehri ile komşu şehir arasındaki bölgede uzun bir kuyruk oluşmuş, mülteciler doğurganlığı azaltan bir ilacın enjeksiyonunu yaptırmak için teker teker sağlık personeline yaklaşmıştı.
Klet başını çevirip Shen Siwei'ye baktı: "Sadece cezalarının hafifletilmesini istiyorlar, değil mi?"
Shen Siwei, "Gece Kuşları onların yanında bir konuşma yapıyor" dedi.
Haber köşesinin görüntüsünü büyüttü; kuş desenli kısa kollu tişörtler giyen birkaç kişi ellerinde hoparlörlerle bir şeyler bağırıyordu.
pankartları yanıp sönüyordu: Herkes için eşitlik, Marg halkının yönetimini reddet.
"Çok çalışıyorlar," dedi Klet, "ama onları dinlemek isteyen çok az insan var."
Shen Siwei, "Çünkü Marg halkı olmadan yaşam koşulları çok ağır olur," dedi, "Gece Kuşları insanların düşüncelerini değiştirmekte zorlanıyor."
"Peki ya sen?" Klet aniden sordu, "Eşitlik ve güvenlik, hangisini seçiyorsun?"
"Ben..."
Shen Siwei birden en üst katta Miller'ı görmeye gittiğinde Adolf'un ona sosyal sistem hakkındaki görüşlerini sorduğunu hatırladı.
O zamanlar düşünceleri yirmi beş yıl önce donmuştu ve bu konular hakkında fazla bir duyguya sahip değildi. Ancak Amor'un günlüğünü okuduktan sonra etkilendiğini ve mevcut toplumun göründüğü kadar güzel olmayabileceğini hissettiğini itiraf etti.
"Ben tarafsız kalmayı seçiyorum," dedi, "ama inanıyorum ki çoğu halktan insan güvenliği seçerdi."
"Evet," dedi Klet çaresizce, "bu yüzden kimse Gece Kuşlarına dikkat etmiyor."
"Sence zorla bir darbe başlatacaklar mı?"
"Yapmayacaklar," dedi Klet, "Gece Kuşları son yıllarda saldırı altında ve ölçeği hiçbir zaman genişleyemedi. Bir darbe başlatma kabiliyetleri yok. Ve insanların düşünceleri değişmediği sürece, yönetimi zorla devirseler bile halkın kalbini kazanamayacaklar."
Shen Siwei başını salladı.
"Bunu düşünmeyi bırak," dedi Klet ağır ses tonunu değiştirerek, "önüne bak."
Shen Siwei başını hafifçe kaldırdı ve gökyüzünün bir noktada soluk bir beyaza dönüştüğünü fark etti. Altın rengi ışık aşağıdan gelen karanlığı uzaklaştırdı ve kısa süre sonra güneş ufuktan yükselerek harap olmuş şehri aydınlattı.
-İkili harabelerin sınırına girmişti.
Batı Bölgesi'ndeki Z Şehri harabelerinin aksine, güneydeki harabeler tamamen sessizdi, eski binaların etrafına dolanmış sarmaşıklar hayalet bir şehir gibiydi.
Araba büyüklüğündeki örümcek benzeri yaratıklar sokaklarda sürünerek hurda metalle besleniyor; vahşi güvercin sürüleri meydanda daireler çizerek geçen başıboş kedi ve köpeklere saldırıyordu.
Böyle bir gün doğumu manzarası gerçekten eşsizdi.
"Bazı kuşlar uçaklara saldırır," dedi Klet seyir irtifasını sıfırlarken, "sen dinlenmeye devam et, ben gözcülük yapacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...