Bölüm 55

136 27 2
                                    


Hafıza modülü


Hayat Ağacı'nın tepesinde, Miller'ın özel çalışma odasında.

Pencerenin dışındaki beyaz bulutlar donuktu, bitki örtüsü ve göl suyunun holografik projeksiyonları kadar canlı değildi. Miller stylus kalemini bıraktı ve masanın önünde duran Moran'a baktı.

" Yüzbaşı Shen Amor'u bulamadı mı?" 

"Hayır," diye hafifçe eğildi Moran. "Profesör Amor muhtemelen büyük tehlike altında."

Miller derin bir iç geçirdi ve sandalyesinde arkasına yaslandı. "Yüzbaşı Shen bana şahsen rapor versin."

"Pekâlâ, birazdan burada olur," diye yanıtladı Moran, saati kontrol etmek için bileğine bakarak. Sonra aniden konuyu değiştirdi, "General, görev için alt seviyelere gittikten sonra herhangi bir değişikliğe uğramadığından emin olmak için önce onu test etmemiz gerekiyor."

"Bize tekrar ihanet etmesinden mi korkuyorsunuz?" Miller sabırsızlıkla kaşlarını çattı. "Eğer başka bir sorun varsa, bu deneye devam etmeye gerek yok."

Moran bedenini daha da alçalttı. "Emredersiniz General."

Uçak laboratuvarın önündeki açık alana indi ve orada bekleyen araştırmacılar Yüzbaşı Shen Siwei'yi bir sedye üzerinde laboratuvara taşıdılar.

Shen Siwei'nin tüm yolculuk boyunca bilinci yerinde olmasına rağmen, beynini hareketsiz bir durumda tutarak uyuyormuş gibi yaptı.

Araştırmacılar kapsamlı bir incelemenin ardından laboratuarda sadece Dr. Chen'i bırakarak ayrıldılar. İş istasyonunun önünde oturmuş, kameranın önünde çalışma günlüğünü kaydediyordu. Bir süre sonra asansörün kapısı açıldı ve Moran içeri girdi.

"Albay," Dr. Chen onu karşılamak için hızla ayağa kalktı.

"O nasıl?" Moran yaşam kapsülüne yaklaştı.

"Her şey normal. Bu sefer hata yok." Dr. Chen gözlüklerini itti ve "Kardiyopulmoner sistemini onarmaya başlayalım mı?" diye sordu.

"Henüz değil." Moran yaşam kapsülünün başına doğru yürüdü, eldivenlerini çıkardı ve işaret parmağını Shen Siwei'nin yanağında gezdirdi. "Onu uyandırın. Ona soracak sorularım var."

"Pekâlâ." Dr. Chen kontrol paneline doğru yürüdü ve masa üstündeki düğmelere bastı.

Shen Siwei'nin beynindeki kontrol çipi hemen "uyan" komutunu aldı. Gözlerini hareket ettirdi ve yavaşça göz kapaklarını açtı.

Görüş alanında Moran'ın endişeli yüzünü gördü; sahte ve gerçek anıların üst üste binmesi Shen Siwei'nin kafasını bir anlığına karıştırdı. Doğrulup etrafına bakındı ve "Burası... laboratuvar mı?" diye sordu.

"Evet, yolda yorulmuş ve uyuyakalmış olmalısın," dedi Moran ve Shen Siwei'yi taşıyacakmış gibi eğildi.

Shen Siwei kalbindeki güçlü dirence rağmen itaatkâr bir şekilde kolunu kaldırdı ve Moran'ın boynuna sarıldı.

"Alt seviyelere yolculuk hakkında, başka gelişmeler var mı?" Moran Shen Siwei'yi yakındaki bir sandalyeye oturttu.

Shen Siwei başını sallayarak Moran'a baktı ve "Hayır" dedi, "Maskem nerede?"

Ses tonu doğaldı ve sorusu mantıklıydı. Maske onun için önemliydi ve uyandıktan sonra doğal olarak onu arayacaktı.

Moran kayıtsızca "Yükseltildi," dedi ve hemen ardından konuyu değiştirdi, "Teknoloji Binasında o kadar gün kaldın ama Amor'dan hiçbir iz bulamadın mı?"

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin