Sonuna kadar git
Shen Siwei kolunu kaldırarak Amor ve Avis'i arkasından korudu. Onları geri itmeye niyetlendi ama küçük bir adım attığında Avis kolunun etrafından dolandı ve önünde durdu.
"Bütün bunları ben yaptım. Bırak gitsinler, ben kalayım " Avis Moran'a söyledi.
Shen Siwei hızla Avis'in kolunu tuttu ve "Aptal olma" diye fısıldadı.
Avis böyle bir durumda öne çıktığı için minnettardı ama itiraf etmeliydi ki üçü arasında kalkan görevi görüp onları korumaya en uygun kişi oydu.
Moran dudak büktü ve Avis'e, "Kendini gerçekten çok büyük görüyorsun," dedi.
Avis hiç kıpırdamadan önde kaldı.
"Bu arada, Shen Siwei," Moran Avis'in başının ötesine baktı ve Shen Siwei ile göz göze geldi, "Amor'u götürmeni anlayabilirim, ama onu? Birbirinizi tanıyor musunuz?"
Moran'ın Avis'in bir Gece Kuşlarından olduğunu hâlâ bilmediği anlaşılıyordu.
Yine de bunu garip bulmalıydı. Eğer Avis sadece ilgisiz bir seyirci olsaydı, neden en önde dursun ki?
Shen Siwei sakince, "Bu sadece bir kolaylık meselesi," diye cevap verdi.
"Öyle mi? O zaman değersiz biri."
Moran bunu söyledikten sonra aniden belinden silahını çekip Avis'e doğrulttu ve tetiği çekmek üzereydi.
Her şey çok hızlı gelişti ve Shen Siwei'nin kalbi hızla çarptı.
Neyse ki hızlı tepki verdi. Moran'ın tetiği çekmesiyle neredeyse aynı anda Avis'i geri çekti, arkasını döndü ve kurşunu kendisi engelledi.
Mermi acı ya da yaralanmaya neden olmadan ona isabet etti, ancak dengesiz ayağı nedeniyle Shen Siwei ve Avis yere düştü.
" Müzakereci ?!" Avis şok içinde haykırdı ve hızla Shen Siwei'nin sırtında bir yara aramaya koyuldu.
Aynı anda Amor aceleyle yere çömeldi ve Shen Siwei ye " iyi misin?!" diyerek ikisine de destek oldu.
Shen Siwei, Amor'un saf olduğunu ve gerçeği ancak şimdi fark ettiğini söylemek istedi. Ona "Ben iyiyim, kurşun beni öldüremez" dedi.
" Müzakereci mi?" Moran kaşlarını kaldırarak kandırılmaktan duyduğu hoşnutsuzluğu gösterdi: "Demek birbirinizi tanıyorsunuz."
Shen Siwei Moran'ın tekrar ateş edebileceğinden korkarak Amor'un kolunu tuttu ve "Onu al ve saklanacak bir oda bul" dedi.
Belki Avis'in Moran için bir değeri yoktu ama Amor için durum farklıydı. Amor'un Hayat Ağacı başkanının oğlu olduğu gerçeği bir yana, bir Marg insanını koleksiyon olarak getirmek bile kolay değildi. Amor zarar görmemişken Avis'in yara bere içinde olduğunu gören Moran bu "koleksiyon parçasına" oldukça düşkün olmalıydı.
"Peki ya sen?" diye sordu Amor.
Shen Siwei "İyi olacağım," dedi.
Kurşunun ona zarar vermemiş olması yeterli bir kanıttı. Amor başka bir şey söylemedi, Avis'in kalkmasına yardım etti ve koridorun daha derin kısmına doğru yürüdü. Amor Avis'in yanındayken, Moran gerçekten de tekrar ateş etmeye cesaret edemedi.
"Saklan o zaman." Moran silahını rahatça bir kenara bırakarak merdivenlerin üstünden Shen Siwei'nin yanına geldi. "Bu bodrumda saklambaç oynamak daha ilginç, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...