O ortadan kayboldu.
Adolf'un öldürüldüğü haberi hızla yayıldı ve villa gece boyunca huzursuz kaldı.
Dışarıda otoparkta uçaklar gelip gidiyor, Adolf'un yakın akrabaları ve cenazeye katılanlar uçaklara binip iniyordu. Yüz ifadeleri endişeliydi, sanki gerçek bir değişimin gerçekleşmek üzere olduğunu gösterir gibiydi.
Hizmetçiler ve muhafızlar da endişeliydi, olayların nasıl gelişeceğinden emin değillerdi.
"Malken bana Adolf'u sordu," klet tembelce yatağın başucuna yaslandı ve elindeki iletişim cihazına baktı. "Bizim yaptığımızdan şüpheleniyor."
Shen Siwei Malken'in şaka yaptığını biliyordu ve ciddiye almadı. Elini havada salladı, otomatik akıllı perdeleri kapattı ve yatağa dönerek klet'in yanına uzandı. "Hadi biraz uyuyalım."
klet gömleğini giymedi ve Shen Siwei'nin sıcak göğsüne rahatça yaslandı.
"Yarın her şey yolunda giderse," klet Shen Siwei'nin sırtını rahatça kucakladı, "üst kata geri dönmemiz gerekiyor mu?"
Yarınki toplantıda referandumun ayrıntıları belirlenecekti. Her şey karara bağlandıktan sonra Shen Siwei ve klet'in bu konuyla hiçbir ilgisi kalmayacaktı.
Ama...
"Katilin kim olduğunu merak etmiyor musun?" Shen Siwei başını kaldırarak klet'in çene çizgisine baktı.
"Merak ediyorum." klet çenesini düzelterek Shen Siwei'nin bakışlarıyla buluştu. "Ama bu beni ilgilendirmez."
Ertesi sabah, Shen Siwei ve klet yeni teslim edilen takım elbiselerini giydiler. Takımlar hâlâ ağırlıklı olarak siyahtı ama cenaze kıyafetleri kadar kasvetli değil, daha rahat bir stile sahipti.
Rita bütün gece uyumamış gibi görünüyordu. Mükemmel makyajı koyu halkalarını gizliyordu ama gözlerindeki yorgunluğu gizleyemiyordu. Shen Siwei ve klet'e park yerine kadar bizzat eşlik etti. Yollarını ayırmadan önce, "Yüzbaşı Shen, katili bulmama yardım etmek için geri dönecek misin?" diye sordu.
Shen Siwei daha önce Rita'ya Miller'ın katilini bulacağına dair söz vermişti. Ancak o zamanki koşullar göz önüne alındığında, Shen Siwei ne söz vermiş olursa olsun, bu sadece geçici bir önlemdi ve bir taahhüt olarak kabul edilemezdi.
Hemen cevap vermedi, yanındaki Klet'e baktı. Rita içini çekti ve "Marg halkı kaos içinde olduğu için herkes meşgul ve kimse başkalarının işine karışmak istemiyor" dedi.
"Bunu toplantıdan sonra tartışalım," dedi Klet kayıtsızca.
Uçak en üst katın girişinden ayrıldı ve doğruca üç katlı hükümet binasına yöneldi. Beklenmedik bir şekilde, dört savaş uçağı aniden uçağın her iki yanında belirerek bir eskort düzeni oluşturdu.
Yukarıdan aşağıya bakıldığında, üçüncü kattaki düzenin en üst kattakinden çok daha iyi olduğu görülüyordu. Yollardaki araçlar düzenli bir şekilde hareket ediyordu ve özel konutlarda bahçıvanlar çiçekleri ve bitkileri buduyordu.
Marg halkı dışında tüm dünya kaos içindeymiş gibi görünüyordu.
Miller ailesinin girişi ile hükümet binası arasında onlarca kilometre mesafe vardı. Yaklaşık bir saat sonra Shen Siwei ve klet üçüncü kattaki merkezi hükümet binasına tam zamanında vardılar.
Morrison tarafından temsil edilen politikacılar ana girişin her iki yanında dimdik ayakta bekliyordu. Buna karşılık, Leizhe ve Malken liderliğindeki Gece Kuşları grubu, ciddi hükümet binasıyla uyumsuz bir şekilde yanlış sete girmiş gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...