300 metrekarelik bir başkanlık süiti olan oturma odası, tek başına self servis bir oteldeki odadan daha büyüktü.
Akıllı aydınlatma sistemi iç mekan aydınlatmasını otomatik olarak ayarlayarak geniş odanın temiz ve rahat görünmesini sağlıyordu.
270 derecelik tavandan tabana pencereler geceleri şehrin güzel bir manzarasını sunuyordu.
Uzaktan bakıldığında, elektrik santralinin çevresinde hâlâ çok sayıda mültecinin devriye gezdiği görülüyordu ve Shen Siwei geceleri keşif yapma fikrini tamamen reddetti.
Bütün gün taktığı oksijen maskesini çıkardı, yeni satın aldığı beyaz üniformasını çıkardı ve tüm vücudunu küvete daldırdı.
Çok uzun süre donmuş olmaktan kaynaklansın ya da kaynaklanmasın, sıcak suyla çevrili olma hissi Shen Siwei'yi son derece rahatlattı.
Cildi sıcak suyla ıslandı ve ılık buhar solunum yollarını uyandırıp iyileştirdi. O anda aniden çalan iletişim cihazı olmasaydı, Shen Siwei küvette neredeyse uyuyakalacaktı.
【klet: Görüşmeler sabah başlıyor】
Self-servis otelde kimlik bilgilerini kaydederken, Shen Siwei'nin iletişim kimliği ekranda görüntülenmişti.
Belli ki Klet ekrana gelişigüzel bir göz atmış ama Shen Siwei'nin tüm bilgilerini ezberlemişti.
Gerçekten kurnazdı ve bu Shen Siwei için yeni bir şey değildi.
Tek bir "tamam" ile cevap verdi ve ardından bakışlarını pencereye kaydırdı.
Banyoda da tavandan tabana büyük bir pencere vardı. Yuvarlak küvet banyonun ortasındaydı ve Shen Siwei pencereye bakan bir pozisyonda oturarak banyo yaparken gece gökyüzünün tadını çıkarıyordu ki bu gerçekten hoştu.
Gece gökyüzünde hiç yıldız olmamasına rağmen, manzara insanın zihnini boşaltması için mükemmeldi.
Shen Siwei'nin düşünceleri yeniden bulanıklaşmaya başladığında, gözlerinde aniden sayısız minik yıldız belirdi.
Hayır, onlar yıldız değil, minyatür dronlardı.
Bir arı kolonisi gibi kaynaşan dronlar bir yerlerden uçarak geldiler ve bir çarpma sesiyle kendilerini tavandan tabana büyük pencereye yapıştırdılar.
Shen Siwei hızla küvetten çıktı ve tüm dronlar aynı anda patlayarak kalın pencere camını parçalara ayırdı.
Otelin savunma sistemi otomatik olarak devreye girdi ve pencere çerçevesinin köşelerinde dört karanlık silah namlusu belirdi. Ancak bu sırada dronların hepsi kendini imha etmişti ve dolu silah namluları herhangi bir atış hedefi bulamadı.
Birdenbire, bir "klik" sesiyle pencerenin altından içeri küçük bir el bombası atıldı.
Her şey çok hızlı gelişti. Başka bir zaman olsa Shen Siwei patlamadan korkmazdı ama şu anda yüzünde maske yoktu ve patlama gerçekleştiğinde solunum yolları zarar görecekti.
Oksijen maskesi Shen Siwei'den birkaç metre uzaktaki lavabonun üzerine yerleştirildi. El bombasının geri sayımında sadece bir tik kalmıştı ve Shen Siwei maskeye ulaşamadan patlamanın gerçekleşmesi kuvvetle muhtemeldi.
Shen Siwei bir anda bir karar verdi ve hemen küvete dönerek tüm vücudunu suya daldırdı.
Saçları suyun yüzeyine değdiği anda büyük bir patlama sesi duyuldu. Güçlü şok dalgası küveti parçaladı ve etrafa saçılan su Shen Siwei'yi birkaç metre uzağa taşıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...