Şehrin sınırı
Otoparktaki uçan polis arabasına geçtikten sonra gürültülü dünya sessizleşti.
Uçan polis arabası batıya, Hayat Ağacı'nın sınırına doğru yöneldi. Shen Siwei bu yolculuk sırasında gözlerini kapatmadı; bakışlarını pencerenin dışındaki manzaraya sabitledi.
Anılarına göre, batı bölgesi şehri pek değişmemişti. İkonik binalar aynı kalmıştı ama yüksek binaların arasında Shen Siwei'nin tanımadığı pek çok üç boyutlu reklam vardı.
"Komutan, en üst katta yaşamak nasıl bir duygu?"
Asker Shen Siwei ile tekrar konuşmaya başladı.
Dürüst olmak gerekirse, Shen Siwei en üst kata sadece birkaç kez çıkmıştı, bu yüzden sadece sezgisel hislerine güvenerek "Güneş ışığı bol." cevabını verebildi.
"Alt katlarda da güneş ışığı var."
Asker konuşmasını bitirir bitirmez, uçan araba ışık ve gölge arasındaki sınırı geçti ve güneş ışığının doğrudan parladığı bir alana girdi.
Hayat Ağacı'nın katmanlı yapısı nedeniyle, batı bölgesindeki şehirlerin çoğu sadece akşamları güneş ışığı alabiliyordu. Sınıra yaklaştıkça ışık daha da parlak hale geldi. Güneş ışığı uçan arabaya girdiğinde, bu batı bölgesinin sınırına yaklaştıklarını gösteriyordu.
Uzaklara bakıldığında, batı bölgesinin duvarlarının ötesinde uçsuz bucaksız bir çöl vardı.
Yüksek sıcaklıklar insanların çölde hayatta kalmasını zorlaştırıyordu, ancak Hayat Ağacı'nın dışındaki diğer üç yöndeki daha da sert ortamlarla karşılaştırıldığında, çöl yaşanabilir sayılabilirdi.
Bu nedenle ağaçtan sürgün edilen suçluların çoğu çoğunlukla çölde faaliyet gösteriyordu ve zamanla çölde gerçek bir "Suçlular Şehri" olan bir yeraltı şehri ortaya çıktı.
"Komutan, hedefe iki kilometre kaldı." Askerin sesi Shen Siwei'yi düşüncelerine geri döndürdü.
Uçan araç irtifasını düşürmeye başladı ve aşağıdaki şehirler arasındaki sanayi bölgesine yaklaştı.
Fabrikalardaki montaj hatlarının yerini uzun zamandır yapay zeka almıştı ve sanayi bölgesi insanlar tarafından nadiren ziyaret ediliyordu. Ancak, uçan araç fabrikaların çatılarına yakın uçmaya başladığında, öndeki gösterge paneli aniden kırmızı renkte yanıp sönerek uçan aracın silahların hedefi olduğu uyarısını verdi.
Her şey çok hızlı gelişti ve Shen Siwei ile iki asker ekrana henüz bakmışlardı ki uçan araç aşağıdan ateşlenen top mermileriyle vuruldu.
Hızlı iniş, merkezkaç kuvvetinin Shen Siwei'nin sırtını koltuğa sıkıca bastırmasına neden oldu ve araba hızla yere çakıldı ve çarpmanın etkisiyle koltuğun tamamı menteşelerinden ayrıldı.
Yoğun duman ve yayılan alevler Shen Siwei'nin görüşünü engelledi. Kendisini ısı dalgalarından korumak için içgüdüsel olarak kolunu kaldırdı, ancak açıkta kalan cildinin yanma hissini hissetmediğini fark etti.
Alevler tarafından açıkça sıyrılmış olmasına rağmen, derisinde hiçbir leke kalmamıştı.
Görünüşe göre Moran haklıydı. Bu durumda bile zarar görmemişti. Cama çarpması onu hiç zedelememişti.
Kıyafetlerine baktığında, duman yüzünden kararmış olsalar da aleve dayanıklı malzemeden yapılmışlardı ve alev almamışlardı.
Shen Siwei emniyet kemerini çözdü ve hemen ön koltuktaki iki askerin durumunu kontrol etti. Ancak her ikisinin de yüzünde kan vardı ve artık nefes almıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...