Gece Kuşu lideri
Shen Siwei uzun zamandır Klet'in onu kovalamasına alışkındı.
Ama bu sefer farklıydı, artık Klet'e yaklaşamıyordu.
İkisi birlikte çizgi film izler ve birlikte çöl kurtlarıyla savaşır, birbirlerinin arkadaşlığından keyif almak için konumlarını bir kenara bırakırlardı. Elindeki görev olmasaydı, Shen Siwei Klet ile arkadaş olmayı umursamazdı.
Ancak şimdi kesinlikle böyle bir şans yoktu, Klet belli ki onunla uğraşmak istemiyordu.
Neyse ki Klet, Shen Siwei'nin hareket özgürlüğünü kısıtlamamış, sadece kendi isteğiyle ayrılmasını istemişti. Elbette Shen Siwei, Klet'in bunu sadece Shen Siwei'nin yeteneklerini kısıtlayamayacağını bildiği için yaptığının farkındaydı.
Klet, Gece Kuşu lideri ile görüşmesinden döndüğünde, Shen Siwei'nin henüz ayrılmadığını fark ederse, zorla ayrılmasını sağlayabilir veya güç istasyonunu bizzat koruyabilirdi.
Tekrar düşününce, bu muhtemelen Shen Siwei'nin Klet yokken elektrik santralini araştırmak için son şansıydı.
Klet ile yollarını ayırdıktan sonra Shen Siwei sokakta tek başına yürüdü. Etrafı yavaş yavaş mültecilerle doldu ama o onların bakışlarını umursamadı.
Kıyafetlerinin kenarlarında birkaç yırtık vardı ama çok açıkta değillerdi. Yakasındaki iki düğme kopmuş olsa da, bu sadece köprücük kemiğini ortaya çıkarıyordu, bu yüzden önemli bir şey değildi.
Aslında Shen Siwei daha önce kıyafet aldığında sadece bu takımı almamıştı, kıyafetlerinin geri kalanı Klet'in evinde kalmıştı ve şu anda oraya gitmek istemiyordu.
Klet çöl kurtlarıyla o kadar yoğun bir şekilde savaşmıştı ki, ter ve yaralarla kaplıydı, duş almak ve kıyafetlerini değiştirmek için kesinlikle eve gidecekti.
Az önce çok tatsız bir tartışma yaşamışlardı ve şimdi Shen Siwei'nin Klet'in evine gitmesi ona garip geliyordu.
Ne tuhaf, neden kendini suçlu hissediyordu?
Görevi yerine getirmek için Klet'i kandırması çok doğal değil miydi?
Ama neden... tarif edemediği boğucu bir duygu hissediyordu?
Birden Shen Siwei'nin aklına barda tanıştığı kirli sakallı adam geldi. Klet'in kimseye karşı sorumlu olması gerekmediğini ve mültecileri istediği zaman terk edebileceğini söylemişti. Ancak Hayat Ağacı gerçekten tehlikede olduğunda, öne çıkan ilk kişi o olmuş ve Shen Siwei'yi onu nasıl tanımlayacağı konusunda kararsız bırakmıştı.
Belki de bunun nedeni daha önce yerine getirdiği görevlerin çoğunun siyah beyaz, doğrunun doğru, yanlışın yanlış olduğu görevler olmasıydı. Shen Siwei, Klet gibi her şeyi muğlaklaştıran bir hedefle hiç karşılaşmamıştı.
Bekle, daha önce bir tane vardı, küçük çocuk.
Bunu düşünen Shen Siwei ellerini ceplerine soktu ve ayaklarıyla sinirli bir şekilde bir taşı tekmeledi. "Ne gereksiz bir görev."
Küçük taş caddenin kenarındaki şarj yığınına çarparak bir patlamaya neden oldu. Sokağa yeni gelen mülteciler korkmuş ve hızla geri çekilmişti.
Elektrik santralinin etrafındaki devriye yeniden kurulmuştu, ancak personel sayısının yetersiz olduğu açıktı. Önceden her katta iki ya da üç kişi nöbet tutarken, şimdi toplamda on kişiden az kişi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...