Bölüm 46

155 29 1
                                    


İkisini bilinmeyen bir sessizlik sardı ve Klet Shen Siwei'nin düşüncelerini bölerek, "Hedefi ben olabilir miyim?" dedi.

"Ama bu sana da garip gelmiyor mu?" Shen Siwei kollarını kavuşturdu ve kaşlarını çatarak düşündü: "Bana iki kez senden haberim olup olmadığını sordu, ben de hayır dedim. Eğer hedefi sensen, neden herhangi bir eylemde bulunmadı?"

Klet, "Belki de doğru anı bekliyordur," diye cevap verdi.

Shen Siwei başını salladı ve "Öyle değil" dedi.

Burada büyük bir sorun vardı: Moran Shen Siwei'nin hareketlerini izleyemiyordu.

Shen Siwei'nin vücudunda kameraların yerleştirilebileceği tek yer gözleriydi ama gözlerinin mekanik protez olmadığından emindi. Dokunma hissi ve geri bildirim, gözlerinin kendisine ait olduğunu doğruluyordu.

Dahası, mantıken konuşmak gerekirse, Moran'ın hedefi Klet olsaydı, Shen Siwei'nin doğrudan Klet'i bulması için daha uygun bir görev ayarlayabilirdi. Öyleyse neden Amor'u bir kılıf olarak kullansın?

Shen Siwei ve Klet buz tarlasında tesadüfen karşılaşmışlardı ve Moran böyle bir olayı planlamış olamazdı.

"Bunu biraz daha düşüneceğim," diyen Shen Siwei bir eliyle çenesini ovuşturdu ve düşüncelerini düzenlemek için bakışlarını indirdi. "Öncelikle Miller'ın Amor'u gerçekten bulmak istediğinden emin olabiliriz."

Amor gerçekten de Hayat Ağacı'ndan ayrılmıştı ve Adolf küçük kardeşinin pervasız olduğundan bahsetmişti.

Eğer tüm görev Klet'i hedef alıyorsa, Miller, Adolf ve Amor Moran'la birlikte hareket ediyor olabilir miydi? Bunun mantıklı olmadığı açıktı.

Bu nedenle, başından sonuna kadar görevin hedefi Amor'du.

"Ama gördüğün gibi," Klet çenesini indirdi ve yerdeki mermi kovanını işaret etti, "ateş eden kişi Amor olamazdı. Çoktan geri götürülmüş olmalı."

"Aklıma bir şey geldi," dedi Shen Siwei kaşlarını çatarak. "Moran bir keresinde böyle bir şey için beni uyandırmak istemediğini, bunun kaynak israfı olduğunu düşündüğünü söylemişti."

"Bu da ne demek oluyor? Eninde sonunda seni uyandırmayı planlamıyor muydu?"

"Evet," dedi Shen Siwei, konuşurken zihni birden berraklaştı. "Bu görevi yerine getirmem Miller'ın fikriydi."

Moran, Amor'un hayatta kalma şansının olmadığına inanarak birden fazla kez kötümserlik göstermişti. Ayrıca, Amor Miller'ın oğlu olmasaydı Shen Siwei'yi bu göreve göndermeyeceğini de söylemişti.

Başka bir deyişle, Moran aslında Shen Siwei'yi göndermek istememişti ama Miller'ın emirlerine karşı gelemezdi.

"Yani Miller Amor'un geri alındığını bilmiyor mu?" diye sordu Klet.

Bu ifade eksik mantığı tamamladı ve Shen Siwei düşüncelerini tamamen netleştirdi.

Shen Siwei, "Moran bu gerçeği gizliyor, Miller'ı bilgilendirmedi," dedi. "Belki de Miller'a elit güçlerin bile Amor'u bulamayacağını söylemiştir. Ancak Miller ona inanmadı ve bu görevi yerine getirmem için beni uyandırmakta ısrar etti."

"Ama bunu neden gizlesin ki?" Klet kaşlarını çattı. "Astlarının bunu ortaya çıkaracağından korkmuyor mu?"

Shen Siwei sustu, bakışlarını yerdeki cesede çevirdi ve ciddi bir ifadeyle, "Bu sadece Amor'un başına beklenmedik bir şey geldiği anlamına gelebilir," dedi.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin