Bölüm 48

151 29 7
                                    


Benim gerçek adım


"Hayır," dedi.

Shen Siwei daha iyice düşünemeden, Klet onun yerine kararını verdi.

Malken içgüdüsel olarak Shen Siwei'ye baktı.

"Karar bana bağlı," dedi Shen Siwei.

Klet, "Tartışılacak bir şey yok," diye cevap verdi. "Başka bir yol bulacağız."

O anda Klet hiç de çocuksu değildi. Düpedüz otoriterdi.

Shen Siwei çaresizce içini çekti ve Malken'e, "Ölüm ihtimali nedir?" diye sordu.

Malken "Yarı yarıya" diye cevap verdi.

Bu gerçekten de oldukça tehlikeliydi.

Ancak kontrol edilmekle kıyaslandığında, Shen Siwei bu riski almayı tercih ederdi.

Klet'e "Ben yine de çipi çıkarmak istiyorum," dedi. "Artık Moran'ın kontrolü altında olmak istemiyorum."

Klet kaşlarını çattı ve derin bir sesle, "Başka bir çözüm düşünebiliriz," dedi. "Yüzde elli ölüm ihtimalinin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyor musun?"

"Ölüm ihtimali yüzde doksan bile olsa, kafamın içinde böyle bir şey olmasını istemezdim," diyen Shen Siwei'nin ses tonu da ciddileşti.

Klet'in kendisi için endişelendiğini biliyordu ama bu kendi meselesiydi. Neden Klet onun yerine karar vermek zorundaydı ki?

"Böylesi daha iyi," dedi Klet. "Üzerinde konum izleyici yok, bu yüzden nerede olduğunu bilmiyor."

Shen Siwei kaşlarını çatarak, "Çünkü henüz şüphelenmeye başlamadı," dedi. "Bir şeylerin ters gittiğini anladığı anda beni her an uykuya zorlayabilir."

"Sana söyledim," dedi Klet'in sesi daha da sabırsızlaşarak. "Başka bir çözüm düşünebiliriz."

Shen Siwei bu duygudan hoşlanmamıştı.

Kendi adına karar verememek, kontrol edilmekten ne kadar farklıydı?

"Ya da..." Malken zayıf bir sesle araya girdi, "Bunu akıl hocamla tekrar konuşmalı mıyım?"

"Risk olduğu sürece ameliyata devam edemeyiz."

Klet bunu söyledikten sonra arkasına bakmadan oturma odasından ayrıldı.

Shen Siwei karanlık bir yüz ifadesiyle kanepeye oturdu ve az önceki düşüncelerini geri almak istedi.

Çocuksu erkekler gerçekten de hiç sevimli değildi.

"Ah," diye içini çekti Malken ve Shen Siwei'ye "Müzakereci" dedi.

Shen Siwei ifadesiz bir şekilde Malken'e baktı.

"Patron seni tekrar kaybetmeyi gerçekten göze alamaz," dedi Malken. "Bir kişiyi aramak için yirmi yılını harcadı, ancak o kişinin çoktan ölmüş olduğunu öğrendi. Daha sonra, nihayet seni yanına aldığında, seni elinden aldılar."

Shen Siwei dudaklarını büzdü, hâlâ bir tepki vermemişti ama ifadesi hafifçe yumuşadı.

Malken nasıl tarif edeceğini bilemiyormuş gibi dilini şaklatarak, "Huysuz ve pek çok konuda sabırsızdır ama sadece sana karşı nazik olduğunu gördüm," dedi ve devam etti, "Her neyse, ona huysuz biri olarak bakma. O aslında seni çok seviyor. Sen onun için her şeysin."

Shen Siwei'nin ifadesi tamamen rahatlamıştı çünkü birden buz sahasında gördüğü mesaj defterini hatırladı.

Klet çaresiz hissettiğini yazmıştı. Belki de kalbinin derinliklerinde hâlâ kendini suçluyordu.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin