Maço Temalı Otel
Cildi acıya karşı bağışıklık kazanmış gibiydi.
Vücuduna yapışan nemli giysiler Shen Siwei'yi rahatsız ediyordu. Palto hiçbir amaca hizmet etmiyordu; sadece onu biraz daha iyi gösteriyordu.
Arabada sadece Klet ve Shen Siwei vardı.
Müzik meydanından ayrıldıktan sonra, birkaç arazi aracı en yakın kavşakta ayrıldı. Diğerleri şehir merkezindeki diğer bölgelere giderken, Klet Shen Siwei'yi tanıdık yollara götürdü.
Shen Siwei'nin daha önce geçtiği yolların aynısıydı.
"Nereye gidiyoruz?"
Kret'in "Seni gönderiyorum," yanıtı şaşırtıcı değildi.
Arabanın penceresinin dışında, büyük bir yapay zeka temizleme aracı iki soyguncunun cesetleriyle ve yol kenarına saçılmış küçük robot parçalarıyla uğraşıyordu. Dükkân sahibi bunun kötü şans işareti olduğunu düşünmüş olmalı ki kapıyı kapattı ve artık iş yapmıyordu.
Shen Siwei, Kret'in cevabının pazarlığı reddetmek anlamına geldiğini biliyordu ama bu geri dönmesi gerektiği anlamına gelmiyordu.
"Beni göndermenizin bir anlamı yok," dedi Shen Siwei sakince önüne bakarak, "Nasıl olsa geri geleceğim."
Shen Siwei istediği sürece, Klet barikatı bizzat koruyup yirmi dört saat boyunca gözetlemediği sürece, geri dönmek için çeşitli yollar bulabilirdi.
Devasa arazi aracı aniden durdu ve Shen Siwei'nin vücudunun çarpmanın etkisiyle öne doğru eğilmesine neden oldu.
Klet'in cesur bir açıklama yapmak için frene bastığını düşündü ama adamın gelişigüzel bir sigara yaktığı ve sonra... önündeki kırmızı ışığa baktığı ortaya çıktı.
Yolda neredeyse hiç araç geçmiyordu. Geldiklerinde Barn kırmızı ışıkta sonuna kadar gitti.
Açıkçası Shen Siwei burada kırmızı ışığı beklemeye gerek olmadığını düşünüyordu ama Klet'in tahmin ettiğinden daha fazla yasalara saygılı olduğu anlaşılıyordu.
"Az önce olanlar hoşuna gitti mi?" Sigarasından bir nefes çeken Klet, sigarayı sol elinde tutarak kolunu rahatça arabanın camına dayadı ve başını çevirerek Shen Siwei'ye baktı.
Arazi aracının dört penceresi kapalı değildi ve kabinin içinde açık bir ortam yaratıyordu. Oksijen maskesi hafif tütün kokusunu izole ediyordu ve Shen Siwei'nin kulaklarına sadece sigara içen kişinin derin sesi ulaşıyordu.
Shen Siwei düz bir tonda, "Bundan zevk almadım," dedi, "ama bir müzakere görevim var."
Klet, "Pazarlık yok," diyerek iki kelime etti, gaza bastı ve arabayı şehrin dışına doğru sürmeye devam etti.
"Neden?"
Klet "Sıkıcı" diye cevap verdi.
Belli ki Klet üst sınıftan herhangi bir fayda elde etmek istemiyordu ya da belki de ona istediğini veremiyorlardı.
İleride bir kırmızı ışıkla daha karşılaştılar ve bu kez Klet doğrudan gaza basıp geçip gitti.
Shen Siwei aniden onun "yasalara saygılı" olduğu yönündeki önceki düşüncesini biraz eğlenceli buldu. Görünüşe göre bu kişi sadece sigarasını yakma fırsatı bulmak için kırmızı ışıkta durmuştu
"Benimle konuşmazsan," Shen Siwei başını çevirdi ve Klet'e baktı, ses tonunda bir tehdit vardı, "Barn'la konuşacağım."
Shen Siwei araştırma görevini yerine getirmek için şehirde kalmak zorundaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...