Geçmişle Yüzleşme
Kurtarma helikopterleri Hayat Ağacına girdi ve Shen Siwei yankılanan tezahüratları duydu. Darbe silahının isabet ettiği ve büyük bir çukur bıraktığı alan, aralarında büyük haber medyasının da bulunduğu insanlar tarafından kuşatılmıştı. Muhabirleri taşıyan helikopterler kurtarma helikopterlerinin etrafında daireler çizdi ve Malken'in projeksiyonu Shen Siwei ve Klet ile ilgili haberlerle dolu haber görüntülerinde belirdi.
"Patron, Miller'ın pozisyonunu devralmayı gerçekten düşünmüyor musun?" Malken haberlere göz gezdirdi. "Ne yazık."
"Pişman olacak ne var ki?" Klet "Eğer beğenirsen, alabilirsin."
"Nasıl sahip olabilirim?" Malken usulca mırıldandı ve ardından, "Peki, bundan sonra ne yapmayı planlıyorsunuz?" diye sordu.
Klet yanındaki Shen Siwei'ye bakarak, "Bunu düşünmedim," dedi. "Ona sor."
Shen Siwei ve Klet ikinci kattaki askeri uçağa geçtikten sonra Miller'ın konutunun en üst katına döndüler.
Amor kendi yatak odasında kilitliydi ve hem içeride hem de dışarıda korunuyordu. Tam bu sırada Rita yatak odasından çıktı ve Shen Siwei ile Klet'i görünce olduğu yerde durdu. "Yüzbaşı Shen, durumunuzu duydum." dedi.
Şimdi haberler dün geceki elektrik kesintisinin nedenlerini ve sonuçlarını bildiriyordu. Rita'nın bundan habersiz olması zordu.
Shen Siwei selamlamak için hafifçe başını salladı ve "Amor iyi mi?" diye sordu.
"Benimle konuşmak istemiyor," dedi Rita. "Deneyebilirsiniz, Yüzbaşı Shen."
Rita bunu söyledikten sonra, sanki Amor için çok fazla enerji harcamak istemiyormuş gibi hizmetçisiyle birlikte odadan ayrıldı. Bu mantıklıydı çünkü evde halletmesi gereken pek çok şey vardı. Amor'u ziyarete gelmiş olması zaten onun görevini yerine getirdiğini gösteriyordu.
Asansörün kapısı açıldı ve Shen Siwei odadaki muhafızları gönderdi.
Yatakta yarı uzanmış yatan Amor bakışlarını pencereden çekti ve dudaklarını hafifçe oynattı. "Buradasın, Yüzbaşı Shen."
Shen Siwei'nin ortaya çıkmasını zaten bekliyormuş gibi görünüyordu.
"Sağlığın nasıl?" Shen Siwei doğruca yatağın yanına yürürken, Klet sıkılarak tüm duvarı kaplayan kitaplığa gitti.
"Beni kurtarmamalıydın," dedi Amor gözlerinde hiçbir duygu olmadan sakince. "Belki de niyetin acı içinde yaşamaya devam etmeme izin vermekti."
Shen Siwei, "Çok fazla düşünüyorsun," dedi. "İnsanları kurtarmak benim içgüdümdür."
Amor gözlerini hafifçe indirdi. Sabah güneşi profilini aydınlatıyor, kirpiklerinin belli belirsiz titreyişini ortaya çıkarıyordu. Tekrar konuştuğunda sesinde bir belirsizlik vardı. "Yanlış bir şey mi yaptım Yüzbaşı Shen Siwei?"
"Bu senin kendi seçimin ve kimsenin bunu yargılamaya hakkı yok."
"Ama sana baktığımda yanlış bir şey yapmışım gibi hissediyorum."
Sevdiği birini kaybetmenin acısını hiç yaşamamış olan Shen Siwei konuşmaya hakkı olmadığını biliyordu. Yapabileceği tek şey sorumluluğu üstlenmekti çünkü Amor'a nefretini kusmasını tavsiye eden kendisiydi.
"Bundan sonra ne olacak?" Amor çenesini kaldırdı ve Shen Siwei'ye baktı.
"Yasalara göre, Hayat Ağacı'ndan süresiz olarak sürgün edileceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...