Bölüm 23

189 27 5
                                    


Gece Şahini 2. Nesil


Daha önce, Barn tarafından götürüldüğünde ve Klet onu kurtarmaya gelmediğinde, Shen Siwei kısa süre sonra Knock'ta bir sorun olduğunu fark etti.

Knock ve klet uzun yıllardır komşuydu, bu yüzden klet'in iletişim bilgilerine sahip olmaması imkansızdı. Eğer klet ile zamanında iletişime geçmiş olsaydı, Barn'ın Shen Siwei'yi striptiz kulübüne götürme şansı olmayacaktı ve muhtemelen yol boyunca klet tarafından durdurulacaktı.

Ancak klet, Shen Siwei'nin kaçırıldığını ancak eve döndükten sonra öğrendi; bu da knock'un onu bu konuda hiç bilgilendirmediğini gösteriyordu.

Mesele sadece başkalarının işine karışmak istememek olsaydı, sorun olmazdı ama bu açıkça birinin güvenliğini ilgilendiriyordu. Normal bir insan bunu nasıl görmezden gelebilirdi?

Shen Siwei uzun uzun düşündükten sonra tek bir sonuca varabildi: Knock Klet'in tarafında değildi.

Knock ve klet birbirlerini çok uzun zamandır tanıyorlardı ve nereden bakarsanız bakın, Knock Barn'ın tarafında olacak biri gibi görünmüyordu. Bu yüzden nedenleri sorgulanabilirdi.

Shen Siwei alt seviyelere geldiğinden beri ona zarar vermeye çalışan iki güç vardı. Biri açıkça düşmanca davranan Barn, diğeri ise Shen Siwei'yi öldürmeye çalışan gizli bir güçtü.

Daha önce Moran ve Shen Siwei bazı suçluların sadece sorun çıkarıyor olabileceğini düşünmüştü.

Ancak Avis'in konumunu öğrendikten sonra her şey anlam kazandı.

Striptiz kulübünden ayrıldıklarında, Shen Siwei kendisini takip eden kişiyi ifşa etmeyi düşünmüştü. Ancak, on iki ya da on üç yaşındaki bir çocuğun neden bu tür çatışmalara karıştığını sorguladı. Ve bunu görmezden geldi

Shen Siwei genellikle düşmanlarına karşı harekete geçmekte tereddüt etmezdi ama Knock'un zayıf iz sürme becerilerine bakınca, çocuğa zarar vermeyi kendine yediremedi.

Knock çok beceriksizdi; Shen Siwei'yi takip etme yeteneğine hiç sahip değildi.

Striptiz kulübündeki olay sırasında, Shen Siwei yolda kimseyi görmemişti, bu yüzden Knock muhtemelen her şey olup biterken kulübün dışında gizleniyordu.

Olay yerine döndüğünde, Klet Malken'in kolunu tuttu ve "Ateş etme!" dedi.

Aynı anda, neredeyse içgüdüsel olarak, Shen Siwei son gücünü kullanarak ileri atıldı ve Malken'in silahından kaçınarak Knock'u kollarından tuttu.

Malken tam zamanında tetiği çekmekten vazgeçti ve diğer tarafta Avis, Knock'un hayatı artık tehdit altında olmadığı için pimi çekme eylemini durdurdu.

Krizin kıl payı atlatılmasıyla birlikte, yere diz çökmüş nefes nefese kalan Shen Siwei dışında herkes rahat bir nefes aldı.

" Müzakereci abi," dedi Knock, o küçük velet, biraz vicdan azabı çekiyordu. Hemen silahını bıraktı ve Shen Siwei'nin koluna destek oldu. Ancak Shen Siwei'nin kalkmasına yardım edemeden, klet büyük adımlarla ilerledi ve metal maskeyi Shen Siwei'nin yüzüne bastırdı.

Taze oksijen burnuna hücum ederek boğulma hissini hafifletti. Shen Siwei'nin iyi olduğunu gören knock, Avis'in üzerine bastıran yemek masasını hareket ettirmek isteyerek sehpaya koştu.

Ancak güç uygular uygulamaz Avis acı dolu bir "tıs" sesi çıkardı.

"Klet," diye seslendi Knock, "kardeşime hemen yardım et, sana bilmek istediğin her şeyi anlatacağım."

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin