Sus, korkma.
Avis ve Knock az önce çıktılar ve teslimat dronu balkondan vızıldayarak internetten alınan giysilerin teslim edildiğini gösterdi.
klet drona baktı, hiç bir şey sormadı ve Malken'den de gitmesini istedi ve ardından kapıyı sertçe kapattı.
Hareketli oda anında sessizleşti ve atmosfer aniden biraz ürkütücü bir hal aldı.
Shen siwei paketi almak için yürüdü ve açmak için kanepeye oturdu, ta ki klet bir sandalyeyi sürükleyip önüne oturana kadar.
Shen siwei'ye hareketsizce baktı, derin gözleri bir miktar mesafeyle karışıktı.
Shen Siwei giysileri yere bıraktı ve klet'in bakışlarına karşılık vererek, "Sormak istediğin bir şey mi var?" dedi.
klet dudaklarını hafifçe oynattı ve derin sesi duyuldu, "Sen Marg insanı değilsin."
Shen Siwei çeşitli durumları tahmin etmişti ama klet'in aniden kimliğini sorgulamasını hiç beklemiyordu.
"Neden böyle söylüyorsun?"
"Masken." Klet çenesini hafifçe kaldırdı. "İçinde oksijen var."
Yalan gerçekten de ortaya çıkmıştı ve Shen siwei buna şaşırmamıştı.
"Oksijen ile sakinleştirici arasında büyük bir fark var mı? Sadece alt katlardaki havaya dayanamıyorum," dedi Shen siwei
Bu doğaçlama bahane Klet'i ikna etmişe benzemiyordu.
Klet sakince, "Marg insanları böyle değildir," diye karşılık verdi. "Evrimleşmiş bir tür olarak Marg insanlarının en önemli özelliği, bulutların üzerindeki düşük oksijenli ortama uyum sağlamalarına olanak tanıyan güçlü kardiyopulmoner fonksiyonlarıdır. Masken olmadan nefes almakta zorlanırdın, 'kokuya alışkın değiliz' dediğin şey bu değildi."
Shen siwei, tüm binaların havadaki oksijen seviyelerini korumak için merkezi kontrol sistemleriyle donatıldığı Hayat Ağacı'nın üçüncü katında uyandı.
Ancak en üst seviye için durum aynı değildi.
En üst seviye çoğunlukla Marg insanlarının yaşam alışkanlıklarını takip ediyordu. Birkaç halka açık yer dışında, en üst seviyede çalışan halktan kişiler yanlarında ağır oksijen tankları taşımak zorundaydı.
Bu gerçekten de güçlü bir kanıttı, ancak Shen siwei'in tamamen pes etmesi için yeterli değildi.
"Her Marg insanı uzun boylu değildir ve her Marg insanı güçlü kardiyopulmoner fonksiyonlara sahip değildir. En üst seviyede neler olduğunu anlamıyorsun, bu yüzden hemen sonuca varma."
Biri yıllarca ağacın dışında yaşamış bir gezgin, diğeri ise resmi olarak sertifikalandırılmış bir Marg müzakerecisiydi.
Konu Marg halkını ilgilendiren meseleler olduğunda, Shen siwei doğal olarak onlar hakkında daha fazla bilgiye sahipti.
"Yani diyorsun ki," dedi Klet başını eğerek, "Marg insanları evrim geçirmeye devam ediyor ama senin gibi hastalıklı bir çocuğa mı dönüştüler?"
"Bireyler bütünü temsil etmez," dedi Shen siwei sakince. "Daha önce haklıydın, Marg halkı arasında düşük bir statüm var, bu yüzden buraya müzakere için gönderildim. Ama bu benim bir Marg insanı olmadığım anlamına gelmez."
Klet kesin bir kanıt sunamadığı sürece Shen siwei hiçbir şeyi kabul etmeyecekti.
Çünkü art niyeti bir kez ortaya çıktığında, artık güç istasyonuna yaklaşamayabilir, hatta klet'e bile yaklaşamayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...