Hiç şans yok.
Shen Siwei uyandığında dışarısı çoktan aydınlanmıştı.
Doğrulup başının arkasını ovuşturarak dün geceki sahneyi hatırladı ve hiçbir savunma yapmadan Klet'in yanında uyuyakaldığını fark etti.
Önceki zoraki uykunun aksine, dün geceki uyuşukluk son derece doğal bir şekilde gelmişti. Shen Siwei gerçekten yorgun hissediyordu.
Ama durum böyle olmamalıydı.
Ne de olsa o bir müzakereciydi ve Klet de mültecilerin lideriydi. İkisi karşıt konumdaydı. Eğer Moran onun "düşman kampında" bu kadar rahat uyuduğunu öğrenirse, muhtemelen "hain" olarak damgalanacaktı.
Gerçekten de çizgi film yüzünden miydi? İzlerken insanın gardını düşürmesi çok kolaydı.
Shen Siwei başka bir neden düşünemediği için Sünger Bob Kare Pantolon'u suçlamaktan başka bir şey yapamadı.
Berber dükkanının bodrumunda...
Malken koltuktan kalkarken ağrıyan boynunu ovuşturdu ve yatakta uzanmış kamera kayıtlarını izleyen Klet'e baktı. Mutsuzca yakındı: "Patron, her şey çözüldü. Neden geri dönmedin?"
Barn'ın astları müzik meydanında toplanmış ve ilk başta büyük bir kargaşaya neden olmuşlardı. Ancak Klet ortaya çıktığında, en çok sorun çıkaran insanlar bir daha ses çıkarmaya cesaret edemedi.
Mültecilerin dünyasının kurallara ihtiyacı yoktu; her şey kimin en fazla güce sahip olduğuna göre belirleniyordu.
Belki de bu insanlar, Klet'in Barn'ı takip eden çok sayıda insandan korktuğu için değil, Hayat Ağacı'na saldırmak için insan gücüne ihtiyacı olduğu için Barn'la daha önce ilgilenmediğini ancak şimdi fark ettiler. Barn'ın maskaralıklarına huzurunda göz yumdu.
Protestolar sona erdi ama her şey yoluna girdikten sonra Klet kendi dairesine dönmedi. Onun yerine Malken'in evinde kaldı.
Klet, görüntüdeki kişinin esnemesini izlerken sakince, "Eğer onun yanında olursam, ona yardım eden kişi muhtemelen ortaya çıkmayacaktır," dedi.
"Yani uyuyan birini gizlice mi gözetliyorsun?" Malken bir kaşını kaldırdı.
"Buna gözetleme deniyor."
"Peki, sen nasıl istersen," dedi Malken tembelce esneyerek. "Ama o kişinin gerçekten ortaya çıkacağını düşünüyor musun?"
"Emin değilim," dedi Klet, "Barda gördüğüm kişiye biraz benziyordu. Eğer gerçekten oysa, burada sebepsiz yere ortaya çıkmaz. Askeri bir görevi yerine getirmek için burada olmalı."
"Ama müzakereci senin evinde tehlikede değil," dedi Malken, "O kişi ortaya çıkmayabilir."
Klet sustu, nefes verdi ve "Bekleyip görelim" dedi.
Biraz acıktığını hisseden Shen Siwei yataktan kalktığında, beklenmedik bir şekilde yerde iki çift terlik gördü.
Eğer doğru hatırlıyorsa, bu terlikler dün gece Klet onu kanepeye fırlattığında kaybolmuştu.
Görünüşe göre Klet onu sadece yatağa taşımakla kalmamış, aynı zamanda terlikleri de bulmuştu.
Terlikler yatağın yanına düzgünce yerleştirilmemişti. Biri içe dönük, diğeri ise baş aşağı duruyordu; bu da Klet'in terlikleri bulduktan sonra öylece fırlatıp attığını gösteriyordu.
-Sabırlı ama çok değil. Bu onun tarzına gerçekten uyuyordu.
Shen Siwei terlikleri giydi, derin bir nefes aldı ve ardından üç adım atıp durdu, beş adım atıp dinlendi ve mutfağa doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...