Bölüm 30

174 28 2
                                    


Bombalama zamanı


Shen Siwei telsizi kapattıktan kısa bir süre sonra, balkonun köşesinde tanıdık bir figür belirdi.

Klet balkondan aşağı tırmandı ve odaya girerek  "Saldırı derken neyi kastediyorsun?" diye sordu.

Gözlerinin içi boş gibiydi, sanki içinde bir şeyler boşalmış ve geriye ruhsuz boş bir kabuk kalmıştı. Shen Siwei bunu kelimelere dökemiyordu ama şu anki klet'in ayrılmadan öncekinden farklı göründüğünü hissetti.

"Endüstri baskını başarısız oldu," dedi Shen Siwei, "Bu nedenle ordu bu şehri bombalamaya karar verdi."

Klet fazla tepki vermeden kanepeye doğru yürüdü ve duraklatılmış Sünger Bob Kare Pantolon bölümünü izlemeye devam etti.

Shen Siwei: "?"

Şimdi Sünger Bob Kare Pantolon izleme zamanı mı?

Kanepenin önüne geçerek televizyon ekranını kapattı ve kaşlarını çatarak Klet'e baktı. "Burası bir saat içinde bombalanacak. Hâlâ çizgi film izlemek istediğine emin misin?"

klet kayıtsızca Shen Siwei'ye baktı. "Ekranı kapatıyorsun."

Shen Siwei ancak o anda onda bir terslik olduğunu fark etti.

"Klet," diye açıklama gereği duydu Shen Siwei, "Gece kuşu ve sana kurulan pusu amirimin fikriydi. İkinizin buluşacağını kimseye söylemedim."

Klet gözlerini hafifçe kırpıştırdı ve sonunda Shen Siwei'ye baktı. "Neden kimseye söylemedin?"

"Çünkü..." Sözcükler Shen Siwei'nin dilinin ucundaydı ama onları yuttu.

Klet'in şüphesini anlıyordu. Karşıt konumdaydılar ve böylesine önemli bir bilgiyi saklaması mantıklı değildi. Bu mantıksızdı.

Ancak Shen Siwei bunu yüksek sesle söylemekte zorlandı. Belki de Klet'in yanında uyuduğu andan beri kafası daha da karışmıştı.

"Çünkü mü?" Klet sırıttı. "Beni yine kandırmaya çalışıyorsun."

"Bu sefer seni gerçekten kandırmıyorum." Shen Siwei, Klet'i böyle kederli bir halde görmeye dayanamadı. Bir eliyle kanepenin arkasına yaslandı ve diğer eliyle Klet'in yakasını kavradı. "Sivilleri derhal tahliye etmeliyiz."

"Öyle mi?" Klet, Shen Siwei'nin elini fazla bir ifade takınmadan yakasından çekti ve televizyon ekranına bakmaya devam etti. "O zaman belki de amirinden saldırıyı başlatmamasını isteyebilirsin."

klet hâlâ Shen Siwei'ye inanmıyordu ve Shen Siwei'nin neyin peşinde olduğunu anlamaya da zahmet etmiyordu.

Farklı koşullar altında, ilk yalan söyleyen o olduğu için inanılmamak Shen Siwei'yi rahatsız etmezdi.

Ancak şu anki durum acil bir durumdu.

Klet'in yüzüne bir tokat atarak onu dönüp kendisine bakmaya zorladı , "Seni kandırmak isteseydim, çöl kurtlarını uzaklaştırmana yardım etmezdim," dedi.

Bu açıkça güçlü bir kanıttı.

Harekete geçtiği anda kendini ifşa etmişti. Shen Siwei'nin hâlâ Klet'i kandırmaya niyeti varsa, neden isteyerek yardım etsin ki?

Klet'in gözleri titreyerek ikna olma belirtileri gösterdi.

Shen Siwei duruşunu düzeltip televizyonu kapatmak için elini salladı ve "Amirim zaten benden hoşnut değil," dedi. "Şimdi benimle güçlerini birleştirmeye istekli misin?"

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin