Bölüm 21

189 27 11
                                    


Shen Siwei sürgülü kapının yanına yerleştirildi ve Klet bornozu ona fırlattı.

Beyaz bornoz Shen Siwei'nin başını örttü ve altın rengi saçlarını karıştırdı. İfadesiz bir şekilde bornozu çıkardı ve çıplak vücudunu sararak "Bir daha söylemeyeceğim, maskeyi bana geri ver" dedi.

Klet etkilenmeden kısa kollu gömleğiyle vücudundaki su lekelerini sildi ve uzun pantolonuyla Martin botlarını giydi.

Ardından gömleksiz olarak sürgülü kapıyı açtı ve dışarıya doğru birkaç adım attı ama Shen Siwei'nin onu takip etmediğini gördü.

"Maske," Shen Siwei kollarını göğsünün önünde kavuşturdu ve kıpırdamadan durdu. "Maskem olmadan gitmeyeceğim."

Klet, elinde hâlâ ıslak kısa kolları tutarak arkasını döndü. Ellerini rahatça beline koydu ve "Bana Sinir krizi  mi geçiriyorsun?" diye sordu.

Shen Siwei: "?"

Sinir krizi mi geçiriyordu?

"Senden sadece maskeyi bana vermeni istiyorum," diye kaşlarını çattı.

"Malken çoktan aldı, gidiyor muyuz, gitmiyor muyuz?"

Gitmek istese bile oksijen maskesi olmadan nefesi kesilmeden birkaç adımdan fazla atamazdı.

"Ben gitmiyorum," diye başını çevirdi Shen Siwei.

Klet hayal kırıklığı içinde içini çekti ve aniden ıslak kısa kollu tişörtü Shen Siwei'nin kollarına attı. "Al şunu."

Siyah kısa kollu tişörtde parfümle karışık hafif bir ter kokusu vardı ve ıslandığında koku güçlü bir erkeksi kokuya dönüşmüştü..

Shen Siwei, Klet'in tişörtünü ona neden verdiğini merak ederken, Klet'in doğruca yanına yürüdüğünü ve onu kaldırmak için eğildiğini gördü.

Sağ ayağındaki pamuklu terlik eylemsizlik nedeniyle havaya uçtu ve yere bir " şak " diye inmeden önce küçük bir parabolik yay çizdi.

Sadece bir saat önce Shen Siwei sağ ayağıyla Barn'ın kafatasını ezmişti. Ama şimdi bu sağ ayak havada zayıf bir şekilde asılı duruyordu ve kemikli ayak bileği kırılgan ve dokunmaya dayanılmaz görünüyordu.

"Terliğim," diye itiraz etti Shen Siwei.

Klet çoktan arkasını dönmüş ve düşmüş terliği umursamayacak kadar tembel görünerek ilerlemeye başlamıştı. Shen Siwei sesini yükseltmek zorunda kaldı ve memnuniyetsizliğini vurgulayarak, "Terlik!" dedi.

Nadir görülen öfke patlaması nihayet etkisini gösterdi ve iki uzun bacak sonunda durdu.

Klet önce Shen Siwei'nin sağ ayağına, sonra da yerde yatan terliğe baktı. Sonunda isteksizce geri döndü, hâlâ Shen Siwei'yi taşıyor pozisyonundaydı ve yalnız terliği almak için eğildi.

Shen Siwei tüm bu süre boyunca itaatkâr bir şekilde Klet'in kollarında kaldı ama sol ayağı o kadar itaatkâr değildi.

Tam Klet terliği eline almışken ve henüz tam olarak doğrulmamışken, Shen Siwei sol ayağını hafifçe kancaladı ve diğer terliği yere tekmeledi.

"Ve bu," çenesini eğdi, "onu benim için al."

Klet'in hareketi havada durdu ve Shen Siwei'ye şaşkınlıkla bir kaşını kaldırdı. "Oyalanmayı bırakır mısın?"

"Hayır," dedi Shen Siwei hafifçe, "kendi kendine düştü."

Kör olunmadığı sürece, Shen Siwei'nin kasıtlı olarak misilleme yaptığı açıktı. Ancak Klet bunu ortaya çıkarmaya üşenmiş gibi görünüyordu, bu yüzden tekrar eğilip diğer terliği aldı ve Shen Siwei'yi self-servis hamamdan dışarı taşıdı.

Top Edge ( BL ) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin