Dışarı çıkma.
Dar asansör boşluğunda, elektronik ekranda tıbbi protez reklamı oynarken güzel bir klasik müzik çalıyordu.
Çıplak gözle 3D efekti tamamen kullanılmış, ince kollar ekrandan içeri girmiş ve çevik parmaklar sanki gözlerin önündeymiş gibi görünmüştü.
Shen Siwei birden bir şey hatırladı ve yanındaki Klet'e bakarak "Kolun mekanik bir protez mi?" diye sordu.
Shen Siwei sıradan günlük yaşamında başkalarının özeline burnunu sokmaktan hoşlanan biri değildi. Ancak Klet onun görev hedefiydi ve mümkün olduğunca çok bilgi toplaması gerekiyordu.
Klet başını kaldırıp yer göstergesine bakma pozisyonunu korudu ama göz ucuyla Shen Siwei'ye baktı ve "Hayır" dedi.
"O zaman kas gücünün sebebi ne?" Shen Siwei sormaya devam etti: "Yasaklı maddeler mi kullandın?"
Klet iğne kullanmış olsa bile, bu polisin halletmesi gereken bir konuydu ve Shen Siwei ile hiçbir ilgisi yoktu. Bu yüzden açıkça sordu.
Ancak art arda sorduğu sorular Klet'i kızdırmışa benziyordu. Klet çenesini kaldırdı ve bakışlarını Shen Siwei'ye çevirerek karşı bir soruyla cevap verdi: "Peki ya senin boyun?"
Shen Siwei: "?"
Klet: "Marg halkı arasında hiç kısa boylu insan var mı?"
Shen Siwei: "..."
"Peki ya cildin," diye devam etti Klet, "cilt beyazlatma iğneleri yaptırdın mı?"
Marg insanları uzun boylu ve yakışıklı görünürlerdi. Shen Siwei'nin 1,8 metrelik boyu sıradan insanlar arasında kısa sayılmazdı, ancak gerçekten de Mag insanlarının ortalama seviyesine ulaşmıyordu.
Ayrıca, 9.000 metre yükseklikte uzun süre yaşamaları nedeniyle Marg insanlarının vücutları sürekli olarak düşük sıcaklıklara, düşük basınca ve düşük oksijenli ortamlara uyum sağlayacak şekilde evrimleşmiştir. Ciltleri de bol güneş ışığı nedeniyle sağlıklı buğdayımsı bir renge sahipti.
Shen Siwei güzel görünümü dışında Marg insanlarına özgü hiçbir özelliğe sahip değildi.
"Matg insanlarının hepsi o kadar uzun boylu değildir," diyerek Klet'in mahremiyetine daha fazla burnunu sokmadı ve asansör reklamını izlemeye devam etti.
Soru-cevap savaşı belli ki Klet'in zaferiyle sonuçlanmıştı. Keyfi yerinde görünüyordu ve hafifçe "Bücür" diye alay etti.
Shen Siwei'nin alnındaki damarlar aniden patladı.
Birdenbire mültecilerin bu lideriyle başa çıkmanın zor olmasının yanı sıra, insanları öfkelendirme konusunda da yetenekli olduğunu fark etti.
Asansör nihayet otelin çatısının yedinci katında durdu.
Shen Siwei, Klet'e kendisine eşlik etmesine gerek olmadığını söylemek niyetiyle adımını attı ama Klet'in kendisinden bir adım önde, rezerve ettiği odanın kapısına vardığını gördü.
Bu arada, Klet'in Shen Siwei'ye kata kadar eşlik etmesine gerek yoktu. Shen Siwei gözetim dışında başka bir neden düşünemiyordu.
"Bütün gece beni gözetlemeyi mi planlıyorsun?" Shen Siwei oda kapısının önünde durdu.
"O kadar boş vaktim yok," dedi Klet, "Sen içeri girdiğinde gideceğim."
Shen Siwei hâlâ Klet'in niyetini anlayamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...