Sözünü tut
"Klet'in kendisi bir kaçaktı ve insanlar onun katil olduğuna inanacaktı."
"Shen Siwei'ye gelince, Adolf'la evleniyormuş gibi yaptığı ama asıl amacının üst sınıfı alaşağı etmek olduğu söylenebilir."
Çalışma odasında Adolf şerifle sohbet ediyordu, ancak Shen Siwei ve diğer ikisi kapıda belirince konuşmaları aniden kesildi. Odada bir anlık sessizlik oldu.
"Rita, ne yapıyorsun?" Adolf aralarındaki bariz lideri hemen teşhis etti.
"Söylemem gereken bir şey var." Rita önden yürüyerek çalışma odasına girdi ve Shen Siwei ile klet'e yer açmak için kenara çekildi.
"Ne var?" Belki de bir şeylerin ters gittiğini hisseden Adolf kaşlarını çattı.
Rita sakince odadaki herkesi taradı ve konuştu: "Miller intihar etti."
First Lady olarak sözlerinin ağırlığı vardı ve çalışma odasının dışındaki muhafızların dikkatini çekmişti.
"Babamın vücudunda uyku hapları vardı. Nasıl intihar etmiş olabilir?" Adolf'un sesi sertleşti, olayların beklenmedik bir şekilde gelişmesine hazırlıksız yakalandığı belliydi.
"Son birkaç gündür kendini hasta hissediyordu ve benden uyku haplarımı istedi," diye açıkladı Rita. "Haplar yatak odamızda. Eğer bana inanmıyorsan, kontrol etmesi için birini gönderebilirsin."
"Babamın intihar etmiş olamayacağını söyleyen sendin," diye ısrar etti Adolf.
Rita sakince, "Sadece uyku haplarını hatırladım," diye cevap verdi.
Beyaz üniformalı şerif önce Rita'ya sonra Adolf'a baktı ve sesini alçaltarak, "Peki gerçekten ne oldu?" diye sordu.
Adolf elini kaldırarak şerifin sözünü kesti ve konuşmasını kesmesini işaret etti. Ardından Rita'ya doğru yürüdü, yüzünde duygusuz bir ifade vardı ve "Bunu neden daha önce söylemedin?" diye sordu.
"Bir tanığa ihtiyacım vardı." Rita çenesini hafifçe kaldırdı, uzun boyuna rağmen Adolf'un bakışlarını karşıladı ve tereddütsüz bir tavır sergiledi.
"Sadece dışarıdan birinin tanıklık edebileceğini mi ima ediyorsun?" Adolf, Shen Siwei ve klet'e hoşnutsuzlukla baktı.
"Neden olmasın?" Rita bir kaşını kaldırdı. "Adolf, sen de ben de biliyoruz ki bu malikânenin içinde senin adamlarından çok var."
"Madem biliyorsun," Adolf birden tehditkâr ifadesini bıraktı, sesini yükseltti ve "Hanımefendiyi götürün," dedi.
Kelimeler ağzından çıkar çıkmaz bir muhafız odaya girdi ve Rita'nın kolunu yakaladı. "Hanımefendi, lütfen benimle gelin."
Muhafızın ses tonu saygılı olsa da, hareketleri pazarlığa yer bırakmıyordu.
Rita kaşlarını çattı ve "Bırak" dedi. Ancak muhafız onu duymazdan geldi ve Shen Siwei uzanıp muhafızın bileğini tutarak hafif bir güç kullanımıyla ona "Sana bırakmanı söyledi" diye hatırlattı.
Muhafızın yüz ifadesi hemen acıya dönüştü.
O anda Adolf gözlerini kısarak Shen Siwei'ye baktı ve "Nasıl bu kadar güçlendin?" diye sordu.
Shen Siwei hafifçe itti ve muhafız takla atarak çalışma odasından dışarı yuvarlandı.
"Bunun için endişelenmene gerek yok." Shen Siwei elini geri çekti ve "Tanık burada. Önce davayı sonuçlandıralım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Top Edge ( BL ) Novel
Science FictionTAMAMLANDI ✓ Dondurucu uykudan uyanan Shen Siwei acil bir görev aldı: asil bir müzakereci kılığına girip müzakere kisvesi altında işgal altındaki bölgeye girmek ve mültecilerin lideri Klet'in geçmişini araştırmak. Asil kimliğinin koruma sağlayacağın...