12🍓"DİNİ NİKAH"

10.1K 491 232
                                    

Kahvaltı sofrasında herkes büyük bir iştahla kahvaltısını yapıyordu, ben ise gözlerimi açık tutmak için savaş veriyordum. Bir iki kez kafam düşecek gibi içim geçince Ali Asaf ağabeyim dirseğiyle uyandırmaya çalıştı.

"Yengem bir şeyler ye da. "

Sesleri duyuyordum ama çok uzaktan geliyordu.

"Kız bugün istemen var. Resmen sofrada uyuyorsun. Uyan bir şeyler ye. "

Meryem yengemin konuşması üzerine gözlerimi açtım ve esnemeye başladım. Kerim ağabeyimin eşi Beyza yengem, çayını karıştırırken "Beyza bari üzerini değiştirip, kahvaltıya inseydin. İlk günden damat seni böyle özensiz görüyor. Biraz özenseydin da yengem." dedi.

Tekrar esneyince elimi ağzıma götürüp kapadım. Uykulu gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Kendimi bir toparlasam, cevap verecektim ama durmak bilmeden esniyordum. Ali Asaf ağabeyim, yine dürterek kendime gelmem için uğraşıyordu.

"Kolumu morarttın, kolumu. Uykumu alamadım işte görmüyor musunuz? Hem isteme olacak diye 5.00'de kahvaltı mı yapılır Allah aşkına. Hele ki benim uyanınca ağzıma lokma sürmediğimi bilmiyormuş gibi beni de sofraya oturttunuz. Siz yeseydiniz bari, beni niye zorla uyandırdınız? "

Bakışlarım Demir'i bulunca söylenmelerime devam ettim.

" İndiğim yetmiyormuş gibi birde özenip hazırlanacak mıydım? Beğenmiyorsa evlenmesin. Zorlayan mı var? "

Demir kafasını döndürüp, bana kaşlarını kaldırarak baktı. Ne var dercesine omuzlarımı silkip, gözlerimi devirdim.

"Aha bizim deli kız sinirlendi yine. Hanımefendi senin istemen olacak benim değil. Senin yüzünden, bizi de sabahın köründe ayağa diktiler. Biz sessiz sedasız kahvaltı yapıyoruz. Birde sen utanmadan konuşuyor musun? "

"Emicemin en sinir bozucu oğlu Kenan, istenecek uşak mısın ki seni istemeye gelsinler? "

Meryem yengemin ikazıyla iyice birbirine girdik.

Hüseyin Akman'ın eşi : Meryem AKMAN (Tam olarak hayalimdeki Meryem Akman olur kendileri 😍 Tabii bizim Meryem'imiz tesettürlü siz de öyle hayal ediniz : ) )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hüseyin Akman'ın eşi : Meryem AKMAN
(Tam olarak hayalimdeki Meryem Akman olur kendileri 😍 Tabii bizim Meryem'imiz tesettürlü siz de öyle hayal ediniz : ) )

"İkinizi de şimdiden uyarıyorum, kesinlikle kavga istemiyorum. Hele işin sonunu nişan alma yarışına dökerseniz ikinizle de bozuşuruz. Bugün bu evde silah sesi duyulmayacak. "

Ali Asaf ağabeyim, kolunu boynuma sarıp "Kenan uslanmıştır. İşi öyle bir yarışa asla çevirmez" diyerek, Kenan'ı yine gaza getirdi. Kenan ağabeyimin sözüyle, çoktan gaza gelip ayağa kalktı.

"Yensinde göreyim ula!"

"Yenersem son atışımı, kafanın üzerine şişe koyarak yaparım. Sonra korkup kaçma sakın. "

HANİFTAM (Dağ Çileğim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin