5🍓 "CAN KIRIKLARI"

11.9K 602 226
                                    

Öhömm öhömm yazarınız geldiii... Hemde bu bölümü çok çokkk bal 2 okuruna SeraKskin , FatimeAcar5 ' e ithaf etti.

O halde hepinize keyifli okumalar...

.
.
.
"Off delirtme beni Beyza, vallahi ağabeyini arayıp şikayet edeceğim. Ağabey bunun büyüyeceği yok, beni de kendine benzetmesinden korkuyorum diyeceğim göreceksin. "

Tuğba'nın mızmızlanarak söylediği cümleye kaşlarım çatıldı. Bu kız hayattan zevk almayı kesinlikle bilmiyor, benim yanımda içi geçmiş şekilde yaşamaya devam edeceğini sanıyordu.

"Afkurma! Birkaç dakika sürecek, hemen geleceğim. Hem ağabeylerimi arasan ne olacak sanıyorsun? Ancak aferin benim büyümeyen kardeşime derler ve birkaç yıl daha evlenmeyeceğim için çocuk yanıma dua ederler."

Dedem, beni evlendirip çocuğumu sevmek için ne kadar fazla can atıyorsa, ağabeylerim de evlilikten uzak tutmak için aynı çabayı gösteriyorlardı. Gerçi onların beni uzak tutmasına da gerek yoktu, ben halimden memnundum ve evlenipte büyümeye hiç niyetli değildim.

Tuğba'nın cevabını beklemeden arabadan indim ve oyuncak satan bir yerden baloncuk tabancası alıp çıktım.

Arabaya binip emniyet kemerini takarken kahkaha atarak "Seni çok eğlendireceğim, benimle hayatı yaşadığını hissedeceksin." dedim.

Tuğba gözlerini devirerek, beni sinir eden tonda konuşmaya başladı. Söylediklerinin üzerimde bırakacağı etkiyi bildiğinden çok emindim.

"Ayy haspam! Görende kendini değil, beni eğlendirmek için yapıyor sanır. Yolda çocuktan gördün ve her çocuğun yaptığı gibi benimde olmalı, benimde olmalı diye diye gidip aldın. Sanki neden aldığını bilmiyorum. "

"Bundan sonra bana, abla diyeceksin. O ağzından bir daha Beyza lafı çıksın, dirseğimi hiç acımadan geçirmezsem benim adım Beyza değil. Çocukmuşum haa çocuk! Eğlenmenin adı ne zamandan beri çocukluk oldu. Pis ihtiyar, içi çürümüş, gıcık, vallahi arabadan inince seni döverim." Aklıma gelenle yoldaki bakışlarımı kısa süreli ona çevirdim. "Sen milletin yanında da böyle konuşuyorsun. Ayaz'a da seve seve beni yeriyordun. Bak şimdi yine aklıma geldiği için sinirlendim. Hele bir abla deme bana, senin etlerini cimciririm, her yerin mosmor olur."

Konuşmaktan nefessiz kalmıştım. Bir iki nefes aldıktan sonra " Arabadan inince hatırlat, beni bu kadar yorduğun için mutlaka seni döveceğim" dedim.

Tuğba söylediklerimi ciddiye bile almamış bir sesle "Birde ben hatırlayacağım öyle mi?" deyip kahkaha atmaya başladı.

Arabayı park ettim. İşyerinin önüne doğru birbirimize söylenerek yürürken, bir yandan da baloncuk tabancasını çıkarıp havaya doğru sıkmaya başladım.

"Ama çok güzel görünüyor baksana! "

Havada dans eden balonların üzerindeki renk yansımaları harikaydı ve böyle bir görsel şölenini gören gözü nasip eden Allah'a bolca şükür etmemi sağlıyordu. Baloncuklara hayran hayran bakarken, sol işaret parmağımla baloncuklara dokunarak patlatıyordum. Parmağımda hissettiğim suyun ferahlığı daha fazla gülümsememe neden oluyordu.

"Evet, çok güzel görünüyor ama çocuklar için."

Çıkan görsel Tuğba'nın hoşuna gidiyor olsa da beni sinir etmek için böyle cevap verdiğini biliyordum. Bu benimle daha fazla uğraş demekti veya şu an için ben, böyle yorumlamak istiyordum. Sırıtarak baloncuk tabancasını Tuğba'nın üzerine doğru tutmaya başladım.

HANİFTAM (Dağ Çileğim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin